تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیارجمندی‌ها با شهدای خوشنام دفاع مقدس وداع کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیارجمند، مردم شهیدپرور و ولایتمدار بیارجمند عصر امروز با حضوری گسترده در آئین وداع این 2 شهید گمنام دفاع مقدس حضور یافتند.

بیارجمندی‌ها امروز آمدند تا بار دیگر ثابت کنند که ایثار و شهادت با گوشت و پوست و خون آنان عجین شده است و همیشه در خط و راه شهدا حاضرند.

خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس منطقه بیارجمند نیز در این آئین وداع حضور داشتند.

آئین استقبال از این 2 شهید والامقام دفاع مقدس نیز امروز با حضور مثال زدنی مردم بیارجمند برگزار شده و بیارجمندی‌ها از فرزندان رشید شهید خود استقبالی جانانه و پرشور کردند.

قرار است فردا و هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، پیکر پاک این 2 شهید والامقام دفاع مقدس پس از تشییع، در بیارجمند خاکپاری شود.

روز گذشته نیز پیکر این 2 شهید والامقام دفاع مقدس در کنار پیکر یکی دیگر از شهدای خوشنام دفاع مقدس بر روی دستان مردم شاهرود تشیع شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیارجمندی‌ها با شهدای خوشنام دفاع مقدس وداع کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..