تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظرفیت مرکز ماده ۱۶ خرم‌آباد به ۵۰۰ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا آقامیرزایی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان از افزایش ظرفیت مرکز نگهداری ماده ۱۶ مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: مرکز ماده ۱۶ استان قبل از سال ۹۵ ظرفیت نگهداری ۱۷۰ نفر معتاد را داشت که با حمایت و همکاری استاندار لرستان ظرفیت مرکز نگهداری ماده ۱۶ مرکز استان به بیش از ۵۰۰ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: با حمایت استاندار لرستان برای توسعه این مرکز مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه این مرکز اختصاص یافته است و در زمینه نگهداری معتادین متجاهر هیچ مشکلی وجود ندارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان عنوان کرد: تا کنون بیش از ۳۰۰ طرح پاکسازی در حوزه مقابله در حوزه مواد مخدر انجام شده است.

آقامیرزایی با اشاره به کم بودن تعداد معتادین متجاهر در سطح استان نیز گفت: در مرکز فعلی نگهداری معتادین متجاهر کمتر از ۴۰۰ نفر معتاد وجود دارد.

وی افزود: در سال ۹۳ تعداد هزار و ۵۰ معتاد، در سال ۹۴ هم ۷۰۰ معتاد و در سال ۹۵ هم کمتر از ۴۰۰ معتاد متجاهر در این مرکز نگهداری شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان ادامه داد: این مرکز ۲۴ ساعته باز است و معتادان متجاهر از سایر شهرستان ها با هماهنگی فرمانداری ها در هر ساعتی می توانند به مرکز ماده ۱۶ تحویل داده شوند.

آقامیرزایی گفت: یکی از مشکلات ما در این بخش نگهداری زنان متجاهر است زیرا مرکز نگهداری ماده ۱۶ برای زنان وجود ندارد.

وی افزود: در خصوص جمع آوری معتادان از سطح شهر نیز در مرحله اولیه متکدیان و معتادین از هم جدا می شوند و معتادین برای غربالگری و کنترل بیماری به مراکزی از جمله علوم پزشکی و ... تحویل می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظرفیت مرکز ماده ۱۶ خرم‌آباد به ۵۰۰ نفر افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..