تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدی: سياه جامگان توانايى فرار از انتهاى جدول دارد

اکبر محمدی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،درمورد شرایط فعلی تیم سیاه جامگان اظهار داشت: خوشبختانه ظرفیت های فراوانی در تیم سیاه جامگان وجود دارد و درصورتی که مسئولان استان خراسان از این تیم حمایت کنند مطمئن باشید توانایی های بازیکنان سیاه جامگان بیشتر از این است می توانند هر حریفی را به زانو در بیاورند.
 
وی در خصوص اینکه شرایط سیاه‌جامگان در جدول مساعد نیست، گفت: به نظرم همه می‌دانند که شرایط به چه شکل است و کار هم سخت خواهد بود. همه مربیانی هم که در این جا پیش از میثاقیان حضور داشتند تمام تلاش شان این بود تا بتوانند برای سیاه جامگان تاثیر گذار باشند.
 
محمدی افزود: بقیه بازی‌ها با تیم‌های میانه جدول مثل سپاهان، نفت آبادان، پیکان، استقلال خوزستان و در نهایت با ماشین‌سازی است و اعتقادم بر این است در حال حاضر با توجه به اینکه شرایط تیم های پایین جدول مانند یکدیگر است با کسب چند برد متوالی می شود از ته جدول فاصله و به تیم های میانه جدول نزدیک شد.
 
مربی تیم سیاه جامگان در ادامه تصریح کرد: من از نظر مشکلات چون در تمرینات در کنار تیم نبودم زمینه فکری ندارم اما شنیده‌ام که مشکلات مالی باعث شده تا تمرکز بازیکنان به هم بریزد. در مجموع سیاه‌جامگان پتانسیل خوبی دارد و معتقدم با یک برنامه ریزی دقیق می‌شود به این تیم کمک کرد.
 
وی در خصوص رویارویی سیاه‌جامگان با استقلال در ورزشگاه آزادی گفت:همگان از قدرت فعلی استقلال در لیگ برتر واقف هستند چرا که این تیم نتایج بهتری را نسبت به نیم فصل نخست لیگ برتر کسب کرده است.بازی با استقلال همیشه در ورزشگاه آزادی سخت است.استقلال همیشه استقلال است و ما از این تیم شناخت کافی داریم و امیدوارم بازیکنان تیم بتوانند نمایش قابل قبولی را مقابل این تیم ارائه دهند.
 
محمدی در پایان با اشاره به جوانی بازیکنان تیم سیاه جامگان گفت: اعتقادم بر این است پیروزی یک تیم تنها با میزان دوندگی بازیکنانش رقم خواهد خورد ،چرا که تجربه بازیکنان صاحب سبک و در کنار آن آمادگی جوانان تیم نقش به سزایی در موفقیت یک تیم ایفا خواهد کرد.سال گذشته همگان اطلاع داشتند که تیم سیاه جامگان با خلق یک شگفتی در دقایق پایانی توانست جواز ماندن در لیگ برتر را کسب کند و شک نداشته باشید بازیکنان سیاه جامگان باتوجه به اینکه این شرایط سخت را در لیگ پانزدهم هم تجربه کرده بودند می توانند از این موضوع درس عبرت گرفته و خودشان را از این منجلاب سخت نجات دهند.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدی: سياه جامگان توانايى فرار از انتهاى جدول دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..