تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علائم نوزادان نارس، بررسی مشکلات

نکته مهم این است که توانایی‎های هر کودک، با دیگری متفاوت است.

امروزه، نیمی از کودکانی که در هفته ۲۴ بارداری متولد می‎شوند، زنده می‎مانند. با این حال، هنوز مشکلاتی مانند آسیب‎دیدن سیستم عصبی و مرگ در ارتباط با زایمان زودرس وجود دارد که نیاز به آموزش را در مراقبت از کودکان زودرس، حدود ۵۰ درصد، افزایش داده‎است. در میان نوزادان نارس، نوزادی که بین هفته‎های ۲۵ و ۲۷ متولد شود، شانس بیشتری برای زنده ماندن دارد.نارس 4طی ده سال گذشته، جنینی که تا قبل از ۲۴ هفته متولد می‌شد، تصور زنده ماندن او، دور از ذهن بود اما امروزه، نیمی از کودکانی که در ۲۴ هفته به دنیا می‌آیند، زنده می‌مانند. با این حال، هنوز مشکلاتی مانند آسیب‏‎دیدن سیستم عصبی و مرگ، در ارتباط با زایمان زودرس وجود دارد که نیاز به آموزش را در مراقبت از کودکان زودرس، حدود ۵۰ درصد بالا برده است. در بین نوزادان زودرس، نوزادی که بین هفته‌های ۲۵ و ۲۷ به دنیا می‌آید، شانس بالاتری برای زنده ماندن دارد چون قسمت زیادی از ریه‌ او شکل گرفته است و نیازی به لوله تنفسی ندارد. البته ممکن است نوزادان در مکیدن و بلعیدن، دچار مشکل شوند یا به یرقان مبتلا گردند که این مشکلات بلافاصله درمان می‌شود و در نهایت، اکثر نوزادان با سلامت کامل، از بیمارستان مرخص می‎شوند.

- نوزادانی که بین هفته‌های ۳۲ و ۳۵ متولد می‎شوند، مدتی طول می‌کشد تا بتوانند درجه حرارت بدن خود را کنترل کنند که به همین علت، ممکن است برخی از آن‌ها به دستگاه‌های تنفسی نیاز داشته باشند. روش‌های نوینی برای کمک به غذا خوردن این نوزادان وجود دارد چون آن‎ها معمولاً در مکیدن و بلعیدن دچار مشکل هستند. این کودکان به‎طور طبیعی رشد می‌کنند اما به دلیل تکامل نیافتن سیستم ایمنی بدنشان، معمولاً بیشتر در معرض ابتلا به عفونت‌ها قرار دارند.

- نوزادانی که بین هفته‌های ۲۷ و ۳۲ به دنیا می‌آیند، بیش از ۱۸۰۰ گرم (۴ پوند) وزن دارند و حدود ۸۰ درصد آن‎ها به‎طور طبیعی رشد می‌کنند اما غالباً به دستگاه‌های تنفسی نیاز دارند حتی اگر به مادران آن‎ها استروئید داده باشند تا ریه‌های بچه‌هایشان زودتر رشد کند. این کودکان بیشتر از نوزادان نه ماهه کامل، در معرض عفونت، مشکلات تغذیه‌ای، مشکلات بینایی و بیماری معده و روده قرار دارند.

- نوزادانی که بین هفته‌های ۲۴ و ۲۷ به دنیا می‌آیند، بیشتر از نوزادان معمولی در معرض مرگ‏‎ومیر قرار دارند اما بیشتر آن‌ها زنده می‌مانند. طبیعی است که این نوزادان با مشکلات بیشتری مواجه شوند و حدود ۶۰ درصد آن‌ها به کمک‌های ویژه‌ای در دوران مدرسه نیاز خواهند داشت. نکته مهم این است که توانایی‎های هر کودک، با دیگری متفاوت است. شاید برخی نوزادان نارس، سالم‌تر و قوی‌تر از نوزادانی باشند که دوران جنینی کامل را طی کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علائم نوزادان نارس، بررسی مشکلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..