تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی‌ها مدعی همراهی پشت پرده من و ترامپ شده‌اند!

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح برخورد با برهم زنندگان اجتماعات و سخنرانی‌ها در مجلس، گفت: برخی‌ها در گرفتن مجوز این طرح مدعی همراهی ترامپ با من شده‌اند!

صراط: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح برخورد با برهم زنندگان اجتماعات و سخنرانی‌ها در مجلس، گفت: برخی‌ها در گرفتن مجوز این طرح مدعی همراهی ترامپ با من شده‌اند!

به گزارش فارس از شیراز، بهرام پارسایی امشب در نشستی در دانشگاه شیراز به‌ منظور بررسی طرح برخورد با برهم زنندگان اجتماعات و سخنرانی‌ها، اظهار داشت: رسانه‌هایی که مدعی آزادی بیان هستند هنگامی‌که این طرح در مجلس مطرح شد نه‌تنها از آن دفاع نکردند بلکه مدعی شدند که گرفتن مجوز این طرح در راستای همراهی‌های پشت پرده با ترامپ بوده است!

وی با اشاره خلأ قانونی عدم برخورد با برهم زنندگان سخنرانی‌ها در کشور، اضافه کرد: اینکه برخی به خودشان اجازه می‌دهند به‌ عنوان دفاع از نظام و رهبری نظم جلسات را بر هم بزنند، با توجه به بیانات صریح مقام معظم رهبری در مخالفت با این پدیده زشت، ما را بر آن داشت که طرح برخورد با برهم زنندگان اجتماعات و سخنرانی‌ها را در مجلس مطرح کنیم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: افرادی که امروز با این طرح مخالفت می‌کنند و ایراد می‌گیرند به‌ نوعی خودشان حامی اخلالگران بوده و وامصیبتا سر می‌دهند که یک عده دارند در مجلس چنین طرحی را مطرح می‌کنند که هرکس حرف زد او را به زندان می‌فرستند.

پارسایی با اشاره به مجلس نهم و قطع سخنرانی علی مطهری از سوی برخی از افراد، اظهار داشت: وقتی کسانی به خودشان اجازه می‌دهند با یک نماینده که صدای ملت است چنین برخورد کنند، دیگر تعلل جایز نیست و برای مقابله با این حرکات باید دست‌به‌کاری می‌زدیم.

وی افزود: هنگامی‌ که سخنرانی قانونی افراد در کشور را برهم می‌زنند ما نیز برای مقابله با افرادی که از قوه قضائیه این کارها را می‌کنند باید قانونی داشته باشیم که نگذاریم این اقدامات صورت گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه این طرح را در راستای حمایت از آزادی بیان در مجلس مطرح کرده است، مطرح کرد: علت مشکلات اقتصادی کشور عدم آزادی بیان بوده است، چراکه اگر آزادی بیان بود یک عده پوپولیست جامعه را دچار مشکل نمی‌کردند.

پارسایی ادامه داد: امروز برای مقابله با مشکلاتی که برخی افراد خودسر در اجتماعات به وجود می‌آورند نیاز به تصویب این طرح در مجلس داریم و به‌ یقین آن را تصویب خواهیم کرد تا این افراد را سر جای خود بنشانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز با اشاره به اینکه برجام نقض نشده است، اظهار داشت: نقض برجام آرزوی کسانی است که می‌خواهند از قِبَل آن به اختلاس بپردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی‌ها مدعی همراهی پشت پرده من و ترامپ شده‌اند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..