تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی سوگواره یاس نبوی در مكتب‌القرآن سراسر كشور/ «حدیث غربت» میزبان مردم لامرد شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: قائم مقام مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) از برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در تمام شعبه‌های این مؤسسه در سراسر كشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمد الهیاری، قائم مقام مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 11 اسفند از برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در تمام شعبه‌های این مؤسسه در سراسر كشور خبر داد و گفت: این سوگواره‌ها در ایام دهه فاطمیه هر شب برپا می‌شود.

وی همچنین برپایی نمایشگاه «حدیث غربت» را از دیگر برنامه‌های این مؤسسه عنوان كرد و افزود:‌ این نمایشگاه به منظور به تصویر کشیدن شأن و منزلت والای حضرت فاطمه زهرا(س) در فاطمیه خواهران شهرستان لامرد از پنج اسفندماه آغاز و تا 15 اسفند آماده استقبال و پذیرایی از علاقمندان و عاشقان اهل بیت(ع) است.

الهیاری اظهار كرد: تفکر و ایده اصلی برگزاری چنین نمایشگاهی از سه سال پیش به‌همت تعدادی از مسئولان و جوانان متعهد و قرآنی شهرستان لامرد شکل گرفت که امسال با کیفیت بیشتری نسبت به سالیان گذشته در حال برگزاری است.

وی گفت: غرفه‌های قرآنی کودکان و نوجوانان با رویکرد داستان‌های قرآنی عفاف و حجاب دختران شعیب و حجاب در کلام رهبری و شهدا ویژه دختران، نمایش و عرضه محصولات عفاف و ججاب و مد اسلامی، غرفه نمایش ابعاد مختلف زندگی ساده و بی آلایش حضرت زهرا(س)، مهدویت و جنگ نرم و بیان مظلومیت و حقانیت حضرت زهرا(س) و امیرالمؤمنین(ع) از ویژه برنامه‌های نمایشگاه حدیث غربیت در این شهرستان است.

قائم مقام مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) در پایان گفت: نمایشگاه حدیث غربت همه روز از 16 عصر الی 23 شب آماده بازدید و پذیرایی از علاقه‌مندان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی سوگواره یاس نبوی در مكتب‌القرآن سراسر كشور/ «حدیث غربت» میزبان مردم لامرد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..