تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر کشور ترامپ تایید شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مجلس سنای آمریکا گزینه پیشنهادی رییس‌جمهوری این کشور برای تصدی وزارت کشور را تایید کرد.
 
به گزارش انتخاب، مجلس سنای آمریکا امروز-چهارشنبه- انتخاب «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری این کشور برای تصدی وزارت کشور را تایید کرد.
 
«ریان زینکه» فرمانده سابق نیرو‌های ویژه «نیوی سیل» با کسب ۶۸ رای موافق نسبت به ۳۱ رای مخالف توسط سنای آمریکا تایید شد.
 
 زینکه، عضو تازه‌وارد حزب جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان از ایالت مونتانا است.
 
براین اساس وی هدایت وزارت‌خانه‌ای با ۷۰ هزار کارمند در سراسر ایالات متحده را در دست خواهد گرفت؛ وزارت‌خانه‌ای که در عین حال نظارت بر ۲۰ درصد از اراضی فدرال آمریکا را برعهده دارد.
 
البته وظایف «وزارت کشور» در آمریکا با وظایف وزارت‌خانه‌های مشابه در دیگر کشورهای جهان تفاوت‌های عمده‌ای دارد. عمده وزارت‌خانه‌های متمرکز بر امور داخلی در کشورهای دیگر جهان، وظایفی را بر عهده دارند که در آمریکا بر عهده «وزارت امنیت داخلی» است.
 
وزارت کشور در آمریکا عمدتا وظیفه نظارت و مدیریت اراضی فدرال و منابع طبیعی را بر عهده دارد. سازمان‌ها و اداره‌هایی مانند پارک‌های ملی، موسسه پژوهش‌های جغرافیایی یا دفتر مدیریت اراضی در ایالات متحده، تحت نظارت وزارت کشور فعالیت می‌کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر کشور ترامپ تایید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..