تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کونته: آسپیلیکوئتا یکی از بهترین های جهان است

سرمربی آبی ها به تمجید از عملکرد بازیکن 27 ساله خود پرداخت.

به گزارش کاپ، آنتونیو کونته فکر می کند سزار آسپیلیکوئتا در سیستم 3.5.2 یکی از بهترین های دنیا است. سرمربی ایتالیایی در این خصوص گفت: سیستم 3.5.2 زمانی که برنامه این فصل را می ریختیم در ذهن بود بود. ما دو سیستم داریم، 4.2.4 و 3.4.3. زمانی که به این سیستم تغییر دادم حس کردم که برای بازیکنانمان بهتر است. مقابل حریفان شکست نمی خوریم، اما در این سیستم از نظر دفاعی بهتر هستیم.

فهمیدیم که بازیکنان خیلی با آن خوشنود نیستند، اما نسبت به گذشته در پست های متفاوتی بازی می کنند. مثل آسپی. او در پست جدید فوق العاده است، یکی از بهترین های دنیا.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کونته: آسپیلیکوئتا یکی از بهترین های جهان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..