تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی دولت به مازندران سفر می‌کند + برنامه‌ها‌

احمد مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: محمد باقر نوبخت صبح فردا پنجشنبه سفری دو روزه به مازندران خواهد شد.

وی افزود: آغازگر برنامه‌های سفر نوبخت به مازندران حضور در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم استان در مجتمع رفاهی شهید بهشتی خزرآباد ساری است.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران با اشاره به برگزاری شورای اداری استان در ساری با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، تصریح کرد: حضور در برنامه فاطمیه مرکز استان از برنامه‌های احتمالی نوبخت در استان است.

مظفری با بیان اینکه سخنگوی دولت همچنین یک پروژه حوزه راهسازی استان را افتتاح خواهد کرد، افزود: افتتاح پروژه روگذر نکا و حضور در مراسم هفته منابع طبیعی در غارهوتو بهشهر از برنامه‌های دیگر نوبخت در استان است.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی دولت به مازندران سفر می‌کند + برنامه‌ها‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..