تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۰۰میلیارد تومان تسهیلات رونق به صنایع استان مرکزی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی روز چهارشنبه در چهلمین نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در شهر آوه شهرستان ساوه برگزار شد، اظهار داشت: طی سال جاری تاکنون تسهیلاتی بالغ بر ۷۰۰میلیارد تومان به یک هزار و ۱۲واحد کوچک و متوسط در حوزه صنعتی و کشاورزی استان مرکزی پرداخت شده است.

وی افزود: علاوه بر حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ استان، برگزاری نشست های اقتصاد مقاومتی استان در روستاها با جدیت دنبال می شود تا ظرفیت های روستایی را شناسایی کرده و در مسیر توسعه روستاها گام برداریم.

استاندار مرکزی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون بیش از چهار هزار فرصت شغلی از سوی بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و صندوق کارآفرینی امید در استان مرکزی ایجاد شده و نهادهایی همچون جهاد کشاورزی، کمیته امداد و میراث فرهنگی نقش بسیار مهم و موثری در ایجاد اشتغال و توسعه در  روستاها دارند.

زمانی قمی با اشاره به ظرفیت ها و نیازمندی های منطقه آوه اظهار داشت: توانمندی خوبی در این منطقه از نظر ایجاد فرصت های شغلی وجود دارد که مستلزم فراهم سازی زیرساخت ها از جمله اعطای تسهیلات اشتغال، راه اندازی پایانه صادراتی و همچنین کشتارگاه صنعتی است.

وی تصریح کرد: در راستای راه اندازی پایانه صادراتی انار آوه، تاکنون ۲۰هکتار زمین به این طرح اختصاص یافته اما در زمینه مجوزهای لازم مشکلاتی وجود دارد که دستگاه های مربوطه حل این مشکل را مدنظر قرار دهند.

استاندار مرکزی تاکید کرد: همچنین در زمینه مشکلات موجود برای انتقال گاز گلخانه آوه، با وجود آنکه این طرح هزینه زیادی در بر دارد، اما با توجه به میزان بالای اشتغال ایجاد شده در نتیجه انجام آن، باید از سوی دستگاه های مسئول مورد پیگیری قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۰۰میلیارد تومان تسهیلات رونق به صنایع استان مرکزی پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..