تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل در حال کار روی یک پلتفرم تماس ویدیویی به نام Meet است

گوگل در حال کار روی یک پلتفرم تماس ویدیویی به نام Meet است

گوگل سال گذشته اپلیکیشن‌های Allo و Duo را به کاربران خود معرفی کرد، در آن زمان به نظر می رسید که با توجه به شباهت هر دوی این اپلیکیشن‌ها با Hangouts، چه اتفاقی برای این پلتفرم خواهد افتاد. برخی بر این باور بودند که پایان عمر این پلتفرم به زودی فرا می رسد با این حال گوگل اکنون به تمامی کاربرانش اطمینان داده که Hangouts هم چنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد. با تک شات همراه باشید.

با این حال گوگل هم چنین اعلام کرده که قصد دارد این سرویس را اقتصادی‌تر کند. به نظر می‌رسد که به زودی با گوشه‌ای از طرح‌های آتی گوگل آشنا خواهیم شد زیرا این شرکت به تازگی سرویس جدیدی به نام Meet by Google Hangouts را راه اندازی کرده است.

سرویس جدید گوگل به تماس‌های ویدیویی اختصاص دارد و همان طور که در تصویر می‌بینید، صفحه اول این اپلیکیشن به قرارهای ملاقات مربوط می‌شود و در نتیجه هدف اصلی Meet by Google Hangouts کاربران تجاری است. هنوز مشخص نیست که این سرویس آماده استفاده است یا نه چون صرف نظر از صفحه اصلی، اطلاعاتی دیگری درباره آن در دست نیست و باید منتظر اخبار رسمی توسط گوگل باشیم.

با این حال با توجه به اطلاعاتی که در حال حاضر بدست آمده است، کاربران می‌توانند با وارد کردن یک کد به تماس‌های ویدیویی ملحق شوند. علاوه بر این با فرض اینکه کاربران با حساب کاربری مورد استفاده خود در کسب و کارشان لاگ این کنند، می‌توانند قرارهای ملاقاتی که برنامه ریزی شده است را مشاهده کنند.

انتظار می‌رود که گوگل به زودی اطلاعات بیشتری را درباره سرویس Meet و اینکه کاربران چگونه از آن استفاده خواهند کرد ارایه می‌کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل در حال کار روی یک پلتفرم تماس ویدیویی به نام Meet است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..