تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع بیش از 500 سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد

توزیع بیش از 500 سبد کالا بین مددجویان کمیته امدادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شیرمحمد شاکربرآبادی افزود : دلجویی و همدردی با فقرا و نیازمندان ، ترویج فرهنگ احسان،انفاق و ایجاد زمینه مساعد برای جلب حمایت و مساعدت خیرین یکی از اهداف این نهاد می باشد .

او در ادامه افزود : در شرایط کنونی شاهد توسعه کمی و کیفی فقر در جامعه هستیم و بدنه متوسط نیز در بدنه فقیر جامعه قرار گرفته که باید برای آن فکری کرد.

شاکربرآبادی اظهار داشت : در یک هرمی که شکل گرفته متاسفانه شاهد ریزش افراد متوسط به قاعده هرمی هستیم که افراد فقیر در آن تعریف شده اند که باید حتما تعریف جدیدی از فقر ارائه کنیم و نیازمندان واقعی را در آن بگنجانیم.

مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام یادآورشد: در یک دورانی نداشتن نان و آب، فقر تلقی می شد اما امروز که آب، برق، گاز و تلفن به اکثر مناطق محروم و روستایی رفته دیگر فقط نداشتن نان ملاک ارزیابی برای فقر و نیازمندی نیست.

او تأکيد کرد: آنچه که امروز مورد تأکيد مسئولان كميته امداد است ضرورت کوتاه شدن دوره کمک به مددجويان است بدين معنا که بايد با استفاده از روش‌هاي مختلف، خانواده نيازمند را به خودکفايي و استقلال مادي و معنوي برسانيم و در واقع اين نهاد بايد به عنوان اورژانس اجتماعي عمل کند.

شاکری خاطرنشان کرد: انتظار اين است که همه ظرفيت‌ها در حوزه‌هاي کميته امداد و همه کارهايي که صورت مي‌گيرد کمک کننده به کارهاي تخصصي در حوزه امداد که مرتبط با خانواده‌هاي تحت حمايت و جامعه هدف است، باشد.

او در پایان خاطرنشان کرد: کمک به استقلال اقتصادی خانواده ها و تامین شغل برای نیازمندان بهترین کاری است که باید در این راستا در این نهاد مورد توجه جدی قرار گیرد و لازم است همه دست به دست هم داده تا بتوانيم مسئوليت خود را به بهترين نحو انجام دهيم.
انتهای پیام// م ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع بیش از 500 سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..