تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشان: خط دفاع پرسپولیس آسیب پذیر است/ تلاش کی روش برای اخراج

حمید درخشان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پرسپولیس در نیمه نخست عملکرد بسیار خوبی داشت اما با شروع نیمه دوم کمی حریف را دست کم گرفت، اما خوشبختانه خیلی سریع به خود آمد و توانست بازی باخته را با برد عوض کند.
وی ادامه داد: طارمی در دیدار روز گذشته گل های بسیار سختی را زد و توانست بازی را به سود پرسپولیس به پایان رساند. طارمی در بازی مقابل الوحده گل های بسیار آسانی را هم به ثمر نرساند که این موضوع در فوتبال غیر طبیعی نیست.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خط دفاعی این تیم، گفت: خط دفاعی پرسپولیس آسیب پذیر است و حتما باید برای مرحله بعد این خط ترمیم شود تا دچار مشکل نشویم.
وی در خصوص کنار گذاشتن رامین رضاییان و علی علیپور، تصریح کرد: اگر می خواهیم تیم ها با انضباط باشند و بازیکنان هم کارهای بچه گانه انجام ندهند، باید با آنها برخورد کنیم. من در این تصمیم کاملا از برانکو حمایت می کنم و او با این کار به تیم خود کمک کرد.
وی اظهار کرد: متاسفانه من هم در زمان حضورم در پرسپولیس می خواستم این کار را انجام دهم، اما مخالفت می شد. مطمئن باشید هرچقدر نظم در یک تیم رعایت شود، آن تیم موفق تر عمل خواهد کرد.
درخشان گفت: بازیکنان بدانند در پرسپولیس شرایط متفاوت است و باید رفتار ایده آلی داشته باشند. پرسپولیس خیلی بزرگ است و آنها هم باید خیلی بزرگ شوند.
وی در خصوص عملکرد سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ذوب آهن تیم خوبی است اما روز گذشته غافلگیر شد و نتیجه بازی را واگذار کرد. خوشبختانه هر دو استقلال توانستند جایگاه خوبی پیدا کنند و نتیجه خوبی بدست آوردند.
سرمربی سابق پرسپولیس، گفت: هر چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان شانس صعود به دور بعد را دارند اما در این راه حق ندارند، هیچ تیمی را دست کم بگیرند.
وی در خصوص رفتار های کی روش اظهار کرد: از روز اول نظر خود را در خصوص کی روش گفته ام. وقتی مربی خارجی آوردیم در کنار مسایل فنی به شخصیت یک مربی حرفه ای هم اهمیت می دهیم تا شخصیت او هم روی فوتبال ایران تاثیر مثبت بگذارد. به اعتقاد من شخصیت کی روش از شخصیت فوتبال ایران پایین تر است.
درخشان تاکید کرد: کی روش تمام تلاش خود را می کند تا از تیم ملی اخراج شود. کسی که به کارش علاقه داشته باشد قطعا بهانه جویی نمی کند و شما نگاه کنید برانکو با وجود تمام مشکلات باشگاه پرسپولیس هیچ گاه نمی گذارد این مشکلات به بیرون بروز کند.
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه 3 بر 2 الوحده امارات را از پیش رو بردارد و با چهار امتیاز در جایگاه دوم گروه خود قرار گیرد.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی **9118**1379
خبرنگار: سید جواد بشیری، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشان: خط دفاع پرسپولیس آسیب پذیر است/ تلاش کی روش برای اخراج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..