تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایلی کهن: تلاش می کنیم جزو تیم های صعودکننده باشیم / زمین مناسب تمرین نداریم

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد مایلی کهن عصر چهارشنبه در کنفرانس خبری پس از پیروزی خانگی تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز با تشکر از هواداران پر شور ملوان اظهار کرد: بازی سختی در برابر تیم میهمان داشتیم ولی درنهایت توانستیم با دست پر از زمین بازی خارج شویم.
وی بازی تیم فجر سپاسی را انتحاری توصیف کرد و افزود: فجرشهید سپاسی شیراز تیم ریشه داری است و با حضور غلامحسین پیروانی شرایط بهتری پیدا کرده است.
مایلی کهن یادآور شد : اگر ملوان امروز در این جایگاه قرار گرفته، با تلاش همه مجموعه بوده و باید از تک تک بازیکنان نیز تشکر کنم که با تمام توان و مردانه تا الان جنگیدند.
وی با اشاره به هشت بازی باقیمانده ملوانان در لیگ دسته یک فوتبال کشور خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها در لیگ یک، سخت است و تیم ها در جدول به هم چسبیده اند اما با حفظ انسجام تیمی و وحدت بازیکنان ، تلاش می کنیم که نتایج قابل قبولی را کسب کنیم .
وی تصریح کرد : تنها بالا آمدن یک تیم و صعود به لیگ برتر ملاک نیست و آنچه اهمیت دارد، تشکیل یک تیم منسجم با نیروهای جوان است تا در آینده خیالش از هر بابت راحت باشد.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اظهار نارضایتی از نبود زمین مناسب برای تمرین بازیکنانش گفت: با وجود لطف همه جانبه نیروی دریایی در خصوص دراختیار گذاشتن زمین تمرین حسن رود به باشگاه ، اما این زمین نیز کیفیت لازم را برای تمرین ندارد و تاکنون 2 بازیکن ما دچار پارگی رباط صلیبی شده اند.
مایلی کهن متذکر شد : بارها در خصوص وضعیت نامطلوب ورزشگاه های تختی بندرانزلی، شهید عضدی و سردار جنگل رشت هشدار داده شده و باید بگویم امیدوارم این ورزشگاه ها به سرنوشت ساختمان پلاسکوی تهران دچار نشوند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک کشور و از هفته بیست و ششم، عصر چهارشنبه میزبان فجر سپاسی شیراز بود که در نهایت توانست با نتیجه یک بر صفر علاوه بر کسب سه امتیاز شیرین خانگی، به رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور بازگشته و در یک قدمی صدر جدول رده بندی قرار گیرد.
ملوانان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور از مسابقات هفته بیست و هفتم ، دوشنبه 16 اسفندماه و از ساعت 14 و 45 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میهمان تیم نساجی مازندران هستند.
خبرنگار : رضا اکبری ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7471/2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایلی کهن: تلاش می کنیم جزو تیم های صعودکننده باشیم / زمین مناسب تمرین نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..