تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر بد به بارسا و رئال در مورد دیبالا

کد خبر: ۴۸۹۹۵۴

۵۱۹۵  بازدید

به نظر می رسد کار تمدید قرارداد پائولو دیبالا، ستاره جوان یوونتوس در روزهای آتی نهایی شود.​​​​​​​

ورزش سه: به نظر می رسد کار تمدید قرارداد پائولو دیبالا، ستاره جوان یوونتوس در روزهای آتی نهایی شود.​​​​​​​

دیبالا که در ابتدای فصل قبل از پالرمو به یووه پیوست، طی این دو فصل نمایش خیره کننده ای داشته و بسیاری از تیم های بزرگ اروپا را مجذوب خود کرده است.

اما اخبار حاکی از آن است که دیبالا قرارداد خود را به زودی و تا سال 2021 با یوونتوس تمدید می کند. همچنین قرار است بند آزادسازی 128 میلیون یورویی نیز در قرارداد دیبالا گنجانده شود که همین موضوع کار دیگر تیم ها را برای جذب او دشوار می کند.

در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل بارسا و رئال به جذب دیبالا شنیده می شد و حالا آنها برای جذب این مهاجم جوان باید 128 میلیون یورو بپردازند که مبلغ بسیار زیادی به شمار می آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر بد به بارسا و رئال در مورد دیبالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..