تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل از طرح پردیس فوق‌مدرن خود رونمایی کرد +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت گوگل در نظر دارد پردیس فوق‌مدرنی را در منطقه مانتین ویو (Mountain View) احداث کند. این پردیس فضای سبز وسیعی  را به خود اختصاص داده تا مردم به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. گوگل پیش از این چنین طرحی را در منطقه دیگری پیشنهاد داده بود اما زمانی که توانست چند قطعه زمین پهناور را با لینکدین معاوضه کند طرح خود را تغییر داد و آن را به شکلی که در تصاویر مشاهده می‌شود ارائه داد. 

 ساختمان گنبدی شکلی که در مرکز تصویر دیده می‌شود در بیرونِ ساختمان فعلیِ گوگل قرار دارد و قادر است شرایط آب و هوایی، کیفیت هوا و صدای فضای داخلی را به نحو بسیار خوبی تنظیم کند. در این طرح پارک‌ها و فضاهای سبز بسیاری وجود دارد تا مردم در آن به تفریح بپردازند و در طبقه دوم این مجموعه نیز ساختمانی برای انجام کارهای اداری گوگل در نظر گرفته شده است.

غول فناوری گوگل برای احداث این مجموعه به دریافت مجوز از شورای شهر مانتین ویو نیاز دارد که در این صورت ظرف 30 ماه کار ساخت آن را به پایان خواهد رساند. مانتین ویو در شهر سانتا کلارا در ایالت کالیفرنیای ایالات متحده واقع شده است.

گوگل از طرح پردیس فوق‌مدرن خود رونمایی کرد +عکس   گوگل از طرح پردیس فوق‌مدرن خود رونمایی کرد +عکس   گوگل از طرح پردیس فوق‌مدرن خود رونمایی کرد +عکس   گوگل از طرح پردیس فوق‌مدرن خود رونمایی کرد +عکس    گوگل از طرح پردیس فوق‌مدرن خود رونمایی کرد +عکس  گوگل از طرح پردیس فوق‌مدرن خود رونمایی کرد +عکس 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل از طرح پردیس فوق‌مدرن خود رونمایی کرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..