تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصوبه مجلس در خصوص حقوق دریافتی مدیران مصوبه تلخی بود/ دادن وجهه قانونی به حقوق‌های نجومی مدیران

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مصوبه امروز مجلس در مورد حقوق مدیران در اصلاح ماده (38) لایحه برنامه ششم توسعه گفت: پیش از این نمایندگان در تصویب این ماده آورده بودند که مدیران و مقامات با معرفی سران قوا و وزرا و اجازه شورای حقوق و دستمزد 14 برابر حداقل پایه حقوق را دریافت کنند. این مصوبه مورد ایراد قرار گرفت.

وی افزود: آنچه که امروز در اصلاح این ماده در مجلس مصوب شد این بود که مقرر شد علاوه بر حقوق مدیران و مسئولان 14 برابر حداقل حقوق بعلاوه 60 درصد این میزان با پیشنهاد رؤسای قوا و وزرا و با اجازه شورای حقوق و دستمزد انجام شود که این میزان حدود 20 میلیون تومان در ماه می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار داشت: این مصوبه به این معناست که نه‌تنها در مجلس مصوبه قابل قبولی در مقابله با پرداخت حقوق‌های نجومی محقق نشد، بلکه متأسفانه ما امروز شاهد این اتفاق تلخ بودیم که پرداخت‌های نجومی جلوه قانونی نیز پیدا کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: امروز تراز مجلس اقتضا می‌کرد، پرداخت‌ها را به‌نحوی ساماندهی کند که برای مردم قابل‌تحمل باشد، نه‌اینکه زمینه پرداخت حقوق‌های 20 میلیونی برای مدیران فراهم شد.

وی افزود: این مصوبه شایسته مجلس شورای اسلامی نبود، اما متأسفانه این موضوع امروز از تصویب نمایندگان گذشت و خاطر مردم را تلخ کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه امروز مجلس در تقلیل دو هفته مرخصی مردان هنگام زایمان همسر به سه روز، اظهار داشت: متأسفانه این موضوع امروز در مجلس به بازی گرفته شد و به مخالفان و موافقان اجازه صحبت داده نشد.

گودرزی خاطرنشان کرد:‌ در کشورهای غیراسلامی نیز مردم را به فرزندآوری تشویق می‌کنند و این مصوبه در کشور اسلامی مثل ما صحیح نیست.

وی در پایان گفت: هزینه برای بحث فرزندآوری بار مالی ندارد، بلکه سرمایه‌گذاری برای تربیت نسل است و امروز روز تلخی را در مجلس داشتیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/PJDVB6 اخبار مرتبط تعیین سقف افزایش 60 درصدی حقوق برای مدیران95/12/11 - 10:45دادن اختیار افزایش حقوق مدیران به دولت فاجعه است/ درخواست از مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رد مصوبه مجلس95/12/11 - 11:35



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصوبه مجلس در خصوص حقوق دریافتی مدیران مصوبه تلخی بود/ دادن وجهه قانونی به حقوق‌های نجومی مدیران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..