تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظارت دقیق بر عملکرد نمایشگاه های بهاره /تاکید بر برگزاری نمایشگاه های تخصصی در هر صنف

وی ادامه داد:همچنین در مناطق و شهرهای مختلف فروش های فوق العاده هم برگزار می‌شود.

 نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران اعلام کرد: اجناس ارائه شده در نمایشگاه فروش بهاره بین 15 تا 40 درصد تخفیف دارند و از کیفیت بالایی برخوردارند که هموطنان می توانند از این فرصت مناسب برای تهیه مایحتاج خود استفاده کنند،

درستی افزود: به منظور برخورد با نمایشگاه هایی که مجوز ندارند بازرسی ها صورت گرفته است و تا 24 ساعت آینده جمع آوری خواهند شد. 

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در نمایشگاه های بهاره،  پوشاک و آجیل و شیرینی عرضه می شود تاکید کرد: غرفه‌های فروش  تنها به تولیدکنندگان اختصاص داده شده است و واسطه‌ها نقشی در این نمایشگاه ها نخواهند داشت.

درستی افزود: اتاق اصناف بر عرضه کالاهای تولید داخل در نمایشگاه فروش بهاره تاکید دارد و سازوکارهای ویژه ای برای جلوگیری از عرضه کالای غیر ایرانی در نمایشگاه در نظر گرفته است.

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران برحمایت از حقوق واحدهای صنفی تاکید کرد و افزود: باید نمایشگاه های تخصصی ایجاد شود همچنین در حمایت از حقوق اصناف باید از کیفیت و قیمت اجناس عرضه شده در نمایشگاه حمایت شود.

درستی گفت: میزان اجاره هر غرفه باید بگونه ای باشد که کاسبان با مشکل مواجه نشوند و بتوانند به بهترین نحو کالاهای خود را عرضه کنند و از تولیدکنندگان در تمامی زمینه ها حمایت شود.  

بر اساس این گزارش ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک در ادامه با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره‌ در 5 نقطه تهران گفت: همزمان با نمایشگاه بهاره، 2000 واحد صنف پوشاک در تهران فروش فوق العاده برگزار و تولیدات با کیفیت داخل را به هموطنان عرضه کردند.

رئیس اتحادیه پوشاک با انتقاد از برگزاری نمایشگاه بهاره در این ایام گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی در زمانی که 15 هزار واحد صنفی و تولید کننده، رکود بازار را تجربه کرده اند، توجیهی ندارد و حمایت به حساب نمی آید به دلیل اینکه ظرفیت نمایشگاه به لحاظ تعداد غرفه ها محدود است و فروشندگان باید اجناس خودشان را با تخفیف بیشتر به فروش برسانند.

شیرازی علت استقبال فروشندگان و تولید کنندگان از نمایشگاه بهاره را رکود بازار اعلام کرد و گفت: باید برای حمایت از تولید کنندگان و واحد های صنفی نمایشگاهای تخصصی در اماکن ایمن برگزار شود و علاوه بر آن اصلاح ساختارهای مالیاتی هم در حمایت از اصناف نقش موثری خواهد داشت.

وی ادامه داد:در تهران تعداد واحدهای صنفی زیادی داریم که در مناطق و محلات گوناگون فعالیت می کنند و همگی دارای مجوز هستند اما قادر به فراهم کردن فرصت حضور همه آنها را نداریم که این باعث بروز مشکلاتی می شود.

شیرازی گفت: بیشتر تولیدکنندگان داخلی خودشان دارای عامل فروش هستند و 50 درصد فروشندگان واحدهای صنفی ما از تولید کنندگان هستند.

رئیس اتحادیه پوشاک با انتقاد از عملکرد اتاق اصناف در زمینه سهمیه اختصاصی اصناف ساختمان پلاسکو در نمایشگاه بهاره پایتخت گفت: متاسفانه اتاق اصناف برای اصناف حادثه دیده ساختمان پلاسکو سهمیه مشخصی را برای حضور در نمایشگاه بهاره امسال در نظر نگرفت، اما اتحادیه پوشاک با کم کردن سهمیه دیگر تولید کنندگان توانست برای تعدادی از این واحدهای صنفی فرصت حضور در این نمایشگاه را فراهم کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظارت دقیق بر عملکرد نمایشگاه های بهاره /تاکید بر برگزاری نمایشگاه های تخصصی در هر صنف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..