تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پزشکیان: مقصر اختلاس ما هستیم نه آمریکا

کد خبر: ۴۸۹۹۶۲

۹۹۲  بازدید

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح برخورد با برهم زنندگان اجتماعات و سخنرانی‌ها گفت: نمی‌دانم ما چه غلطی کرده‌ایم که نمی‌توانیم با دانشجو حرف زده و او ما را در دانشگاه هو می‌کند!

خبرگزاری فارس: مسعود پزشکیان امشب در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز در نشستی که برای بررسی طرح برخورد با برهم زنندگان اجتماعات و سخنرانی‌ها در مجلس مطرح شده است، اظهار داشت: نمی‌دانم ما در این مملکت چکار کرده‌ایم که نمی‌توانیم به دانشگاه رفته و با دانشجویان صحبت کنیم، مگر ما چه غلطی کرده‌ایم که آن‌ها ما را هو می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مملکت با بی‌منطقی درست نمی‌شود، تصریح کرد: فردی که اجازه صحبت به طرف مقابل خود نمی‌دهد بی‌گمان از روی جهل و نادانی این کار را می‌کند و اگر کسی مدعی حق‌گویی است باید به طرف مقابل خود نیز اجازه حرف زدن بدهد و کسانی که جسارت ندارند که بگذارند بقیه حرف بزنند، چطور می‌خواهند افراد را هدایت کنند.

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشجو نور چشم این کشور است، اضافه کرد: مشکلات کشور را نباید گردن این‌ و آن انداخت و ما خودمان باعث بسیاری از مشکلات شده‌ایم و اینکه امروز نمی‌توانیم برویم در دانشگاه و با دانشجو رودررو حرف بزنیم، ایراد از ما است و باید ببینیم چه غلطی کرده‌ایم که امروز دانشجو ما را هو می‌کند، در غیراینصورت دانشجو دیوانه نیست که این کار را از روی عمد انجام دهد.

پزشکیان در ادامه با اشاره به اینکه در دنیایی زندگی می‌کنیم که قلدران جهانی نمی‌خواهند که روی پای خود بایستیم، توضیح داد: امروز به دلیل اینکه از راه امام و شهدا جدا شده‌ایم و حرف و عمل ما یکی نبوده است، دچار چنین مشکلاتی در کشور شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه جوانان دانشجو، جنگ تحمیلی 8 ساله را مدیریت کردند، ادامه داد: بهترین جوانان کشور را جنگ از ما گرفت، کسانی که در گذشت، ایثار و فداکاری اعجوبه بودند و یک عده نیز که در آن سال‌ها از کشور فرار کردند، وقتی جنگ تمام شد، دوباره برگشتند تا قدرت، پول، پست و مقام‌ها را کسب کنند و حالا ما مانده‌ایم با کوله باری از مشکلات که باید آن را حل کنیم.

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترجمه آیه قرآنی شنیدن تمام حرف‌ها و برگزیدن بهترین قول از سوی انسان، یادآور شد: آموزه‌های دینی به ما می‌گوید که باید تمام حرف‌ها را شنید و بهترین را انتخاب کرد و باید در این راستا به یکدیگر فرصت گفت‌وگو بدهیم.

پزشکیان در ادامه و در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره فسادهای موجود در مملکت، اظهار داشت: اینکه امروز معلوم نیست 800 میلیارد دلار در مملکت کجا رفته است، مقصر خود ما هستیم و به دلیل ضعف‌های حاکمیتی دچار این مشکلات شده‌ایم و نباید آن را به گردن آمریکا یا هر کشور دیگری بیندازیم، آخر مگر ما خواب بودیم که این‌همه اختلاس در کشور روی داد؟ قوه قضائیه کجا بود؟ این گرفتاری‌ها را ما در کشور درست کرده‌ایم نه آمریکا و خودمان نیز باید آن را حل کنیم.

وی در پایان افزود: فقر و بیکاری، رانت، رشوه و فساد در کشور با عملکرد ضعیف ما مسؤولان به وجود آمده و اگر اجازه می‌دادیم تمام افراد حرف‌هایشان را بزنند، این وضعیت مملکت نبود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پزشکیان: مقصر اختلاس ما هستیم نه آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..