تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض عفونت ادراری در بارداری

یک متخصص زنان وزایمان گفت: عفونتهای ادراری دوران بارداری شاید ظاهرا ساده به نظر بیایند، ولی تشخیص و درمان آنها بسیار حائز اهمیت است. عفونتهای ادراری دوران بارداری را شایعترین عفونتهای این دوران دانست و اظهار داشت: از میان عفونتهای ادراری، عفونت باکتریال آسپتوماتیک از همه شایعتر است و این باکتری، با کتری است که در ادرار وجود دارد و تکثیر می شود، ولی علامت خاصی را ایجاد نمی کند و باعث می شود در فرد مستعد ایجاد عفونت شود. وی نژاد و وضعیت اقتصادی- اجتماعی را از فاکتورهای مهم برای ابتلا به این عفونت در دوران بارداری عنوان کرد و گفت: هر چقدر وضعیت اقتصادی- اجتماعی پایین باشد میزان ابتلا و شیوع آن بیشتر است و می توان با آزمایش ادرار آن را تشخیص داد. فاخری در خصوص علت اهمیت این باکتری خاطر نشان ساخت: 25 درصد زنان مبتلا به این با کتری دچار عفونتهای دپیلونفریت می شوند و در بعضی گزارش ها نیز آمده که در زنان مبتلا به این باکتری که عفونت ادراری دارند احتمال زایمان زودرس یا احتمال اینکه بچه کوچک باشد و یا عارضه کلیه در آنها دیده شود و یا پره اکلامپسی در اینها بیشتر باشد، وجود دارد و حتی بعد از زایمان نیز ممکن است باکتری آسپتوماتیک دوباره عود کند. این متخصص زنان و زایمان التهاب مثانه( یا عفونت مثانه و مجاری ادراری) را از دیگر عفونتهای این دوران دانست و گفت: 90 درصد این افراد مثل افراد مبتلا به باکتری آسپتوماتیک به درمان سه روزه پاسخ می دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض عفونت ادراری در بارداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..