تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست درازی مقامات اسرائیلی در مسجد الاقصی

سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد که مقامات اسرائیلی روند تقسیم مکانی مسجد الاقصی را آغاز کرده اند و باید برای حفاظت از مقدسات دست به کار شد.

صراط: سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد که مقامات اسرائیلی روند تقسیم مکانی مسجد الاقصی را آغاز کرده اند و باید برای حفاظت از مقدسات دست به کار شد.

مهر به نقل از النشره نوشت: سازمان همکاری اسلامی به اقدامات متجاوزانه اشغالگران رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی واکنش نشان داد.

در همین راستا، سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد: مقامات اسرائیلی از طریق قرار دادن اتاق شیشه ای در مسجد الاقصی روند تقسیم مکانی این مسجد را آغاز کرده اند. این اقدام پس از تقسیم زمانی مسجد الاقصی به صورت روزانه، صورت می گیرد.

این سازمان تصریح کرد: اسرائیلی ها همچنان مدافعان مسجد را بازداشت می کنند و علاوه بر حفاری و یورش به این مکان، مانع از تداوم فعالیت سازمان اوقاف اسلامی می شوند. همچنین مکانی مخصوص برای نمازهای تلمودی و یهودی ایجاد کرده اند. باید برای حفاظت از مقدسات به صورت هماهنگ با مقامات فلسطینی اقداماتی صورت گیرد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست درازی مقامات اسرائیلی در مسجد الاقصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..