تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشودگی جرائم مالیاتی تا 27 اسفند + فیلم

مدیرکل امور مالیاتی فارس از بخشودگی جرائم مالیاتی تا 27 اسفند خبر داد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محسن کاویانی افزود: حجم درآمدهای مالیاتی پیش‌بینی شده برای استان فارس در سال 95 بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال بود، که تا بهمن‌ماه 96 درصد از این درآمد در مجموع مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده محقق شده است.

وی با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی محقق شده در فارس شامل درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم است،گفت: سهم تحقق مالیات‌ها در بخش مالیات مستقیم بیش از 78 درصد و سهم مالیات برارزش افزوده محقق شده 109 درصد بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی فارس افزود: حجم درآمدهای مالیاتی پیش‌بینی شده برای فارس، در مالیات بر ارزش افزوده 8700 میلیارد ریال و در درآمدهای مالیاتی مستقیم 12 هزار میلیارد ریال بوده است.

کاویانی افزود: براساس پیش‌بینی‌ها باید تا ابتدای بهمن ماه 18 هزار و 700 میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم محقق می‌شد که بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال آن محقق شده است.  

کاویانی با یادآوری اینکه بودجه پیش‌بینی شده برای فارس حدود 22 هزار میلیارد ریال بوده است،گفت:سهم درآمدهای مالیات از کل بودجه 89 درصد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشودگی جرائم مالیاتی تا 27 اسفند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..