تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار نشان می دهد عملکرد آیفون به مراتب از موبایل های اندرویدی غیر قابل اتکاتر است

بر اساس جدیدترین تحقیقات منتشر شده توسط گروه تکنولوژی بلانکو، میزان شکست عملکرد و ایراد آیفون های اپل با فاصله بسیار زیادی بیشتر از موبایل های اندرویدی است و این روند طی ماه های اخیر در مسیر صعودی قرار گرفته.

اگر بخواهیم با جزئیات بیشتری به این مسئله بپردازیم، شکست عملکرد از دیدگاه این موسسه به هر فرآیندی مربوط می شود که طبق انتظار و در حالت ایده آل انجام نشده و تکمیل نمی گردد.

این مسئله هرگونه ایراد و اختلالی در مصرف روزانه کاربر مانند مشکلات دوربین، سوء عمل صفحه لمسی، خرابی باتری، اجرا نشدن روان اپلیکیشن ها و غیره را شامل می شود.

گزارش بلانکو نشان می دهد طی آخرین فصل سال 2016 میلادی، دیوایس های مبتنی بر iOS بیش از 62 درصد شکست عملکرد را تجربه کرده اند؛ در حالی که این رقم در مورد موبایل های اندرویدی به 47 درصد می رسد.

در بین تلفن های هوشمند تولید شده توسط اپل، آیفون 6 به عنوان بدترین محصول از نظر شکست عملکرد شناخته می شود و جالب اینجا است که این مقام در کل سال 2016 میلادی نیز به آیفون 6 اختصاص داشته است.

بیشترین آمار خرابی و ایراد این دیوایس هم به نقص صفحه لمسی، داغ شدن بیش از حد، کرش کردن اپلیکیشن ها و خرابی جک هدفون مربوط می شود.

هرچند کمپانی اپل اغلب معضلات پدید آمده برای آیفون 6 را نپذیرفته و معتقد است که مشکلات نام برده (به خصوص ایراد صفحه لمسی) به خاطر کاربری غلط مردم و یا افتادن دستگاه روی زمین پدید آمده است.

در سوی دیگر ماجرا، موبایل های سامسونگ به عنوان بدترین محصولات اندرویدی از نظر شکست عملکرد در تمام فصول سال 2016 میلادی شناخته می شوند. عمده ایرادهای منتسب به تلفن های هوشمند سامسونگ به مشکلات بهره وری دوربین، شارژ باتری و سوء عمل درگاه USB متمرکز می گردد.

نظر شما چیست؟ آیفون یا موبایل اندرویدی شما اغلب با چه مشکلات و شکست های عملکردی مواجه می شود؟ آیا با این آمار موافق هستید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار نشان می دهد عملکرد آیفون به مراتب از موبایل های اندرویدی غیر قابل اتکاتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..