تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار آمانو با مقامات دولت ترامپ درباره برجام

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است به منظور گفت‌وگو درباره برنامه جامع اقدام مشترک با مقامات ارشد دولت آمریکا دیدار کند.

یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه با مقامات دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیدار و درباره توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یک سخنگوی آژانس روز چهارشنبه(امروز) اعلام کرد: یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنج‌شنبه، 2 مارس با رکس تیلرسون وزیر امور خارجه و دیگر مقامات ارشد دولت آمریکا در واشنگتن دیدار خواهد کرد.

این دیدار که در نوع خود از زمان روی کار آمدن دولت جدید آمریکا اولین است، روی بررسی برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) متمرکز خواهد بود.

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ بارها توافق هسته‌ای را مورد انتقاد قرار داده و گفته است که قصد دارد مجددا درابره مفاد آن مذاکره کند. این در حالی است که آمانو از این توافق حمایت می‌کند و آن را یک دستاورد قابل توجه می‌داند.

آمانو در گزارشات خود از روند اجرای تعهدات مرتبط هسته‌ای ایران طبق برجام، بارها تایید کرده است که ایران به‌طور کامل به تعهدات خود عمل می‌کند.

مقامات ایرانی تاکید دارند که بحث بر سر موضوع برجام موضوعیتی ندارد و اگر گفت‌وگویی هم بشود در صورت ضرورت در زمینه مراحل اجرای آن خواهد بود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار آمانو با مقامات دولت ترامپ درباره برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..