تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرفاوی و فروزان هم به فیلم آسیایی استقلال پیوستند

سرمربی و دروازه بان صبای قم در فیلم " 4 فینال آسیا " حضور یافتند.

به گزارش کاپ، تصویربرداری " 4 فینال آسیا " به تهیه کنندگی مشترک علی فتح اله زاده و امیر رفیعی در ورزشگاه آزادی تهران با حضور تیمور غیاثی، عباس رضوی، عبدالصمد مرفاوی و محسن فروزان ادامه یافت تا این نفرات نیز در فیلم مربوط به تاریخ هفتاد و یک ساله باشگاه استقلال تهران که رفیعی کارگردانی آن را بر عهده دارد، حاضر باشند.

ابتدا تیمور غیاثی دارنده مدال طلای رشته پرش ارتفاع بازیهای آسیایی تهران و بانکوک که در رقابتهای دیگر نیز به مدال طلا رسیده است، در این فیلم حاضر شد تا از حضور خود در باشگاه تاج سخن بگوید. این باشگاه چه در قبل از انقلاب و چه بعد از آن که نام استقلال را به خود گرفت، به جز فوتبال در رشته های دیگری چون: بسکتبال، وزنه برداری، کشتی، پینگ پنگ، فوتسال و ... نیز فعالیت داشته که قهرمانان زیادی را در این عرصه ها معرفی کرده است.

بعد از غیاثی، عباس رضوی از اولین مربیان تیم فوتبال استقلال تهران بعد از انقلاب مهمان عوامل ساخت فیلم بود تا از ادامه فعالیت تاج با نام استقلال و حضور خودش در این تیم سخن بگوید. رضوی از ابتدا تا اواسط دهه شصت در دو مقطع زمانی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران شد.

با پایان صحبته های رضوی، عبدالصمد مرفاوی سرمربی حال حاضر صبای قم و مهاجم اسبق و گلزن استقلال تهران که سابقه سرمربیگری در این تیم را نیز دارد، به " 4 فینال آسیا " پیوست تا از دوران حضور خود در این تیم سخن بگوید. به گفته مرفاوی، وی در طی دوران حضورش در استقلال تهران بیش از 100 گل به ثمر رسانده که تا به حال کمتر به این مهم اشاره شده است. مرفاوی که بهترین گلزن رقابتهای جام باشگاه های آسیا در سال 1370 است، در سال 1991 میلادی به عنوان یکی از سه بازیکن برتر آسیا شناخته شد. مرفاوی در تیم ملی ایران نیز بازیهای درخشانی داشته است که گل های وی به ژاپن و الجزایر هرگز از خاطر فوتبالدوستان پاک نخواهد شد.

فروزان

پس از مرفاوی، محسن فروزان دروازه بان حال حاضر صبای قم  که در فصل 93-94  رقابتهای لیگ برتر کشور وظیفه حفاظت از سنگر تیم آبی پوش و محبوب پایتخت را بر عهده داشت، به فیلم تاریخ باشگاه استقلال پیوست تا از عشق و علاقه خود به پیراهن تیم فوتبال آن سخن بگوید. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرفاوی و فروزان هم به فیلم آسیایی استقلال پیوستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..