تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح نوروزی هلال احمر گلستان در ۶۸ پایگاه اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن احمدی، عصر چهارشنبه، در نشست مطبوعاتی خود به بیان عملکرد کاری جمعیت هلال احمر پرداخت و اظهار کرد: میزان اعتباری که در سال ۹۴  از محل اعتبارات استانی تملک دارای سرمایه و اداره کل مدیریت بحران تعلق گرفت پنج میلیارد ریال بود اما امسال با تلاش همکاران ما و مساعدت استانداری این اعتبار به حدود ۱۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

احمدی افزود: از این قسمت از اعتبارات دریافتی حق هزینه نداریم و فقط در قالب پروژه های عمرانی و پروژه های مربوط به حوادث هستند یعنی با این اعتبار می توانیم به بحث تعمیر، ساخت و مرمت پایگاه های امداد و نجات جاده ای بپردازیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان  با بیان اینکه بزرگترین موانع در تمام حوادث بین المللی، کشوری، منطقه ای و شهرستانی که همیشه باعث آسیب شده، عدم هماهنگی ها بوده ، متذکر شد: خوشبختانه هماهنگی در شورای مدیریت بحران استان برقرار است و همه مسئولین ارشد استان نگاه برادرانه و دوستی با جمعیت داشته اند.

احمدی تاکید کرد: در سال ۹۵ به دلیل مشکل بودجه در سطح کشور توانستیم حدود ۵ میلیارد ریال خارج شمول از مرکز از جمعیت دریافت کنیم و در قالب اعتبارات ملی تملک دارای سرمایه (استانی و ملی) و دومین استان هستیم که توانستیم اعتباری به مبلغ ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: ۱۴ شهرستان داریم اما جمعیت هلال احمر ۱۰ شعبه در استان دارد و باید شهرستان های محروم که فاقد شعبه هستند را تحت پوشش قرار بدهیم.

احمدی یادآور شد: در ۶ ماه اول امسال با حضور مسئولان ارشد استان و تهران، مجوز جمعیت هلال احمر گمیشان گرفته شد.

وی اظهار کرد: دومین شهرستان که شعبه دایر شد مراوه تپه بود که از مناطق کم برخوردار و کم توسعه یافته استان است. با حمایت فرماندار مراوه تپه و نماینده محترم مجلس ساختمان خریداری شد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان این که ۶۸ پایگاه در سطح استان گلستان در ایام نوروز فعال است، گفت: امسال از ۱۱ پست بین شهری ثابت، ۹ پایگاه مستقر برای پاسخگویی به شبهات، پایگاه سگ‎های تجسس یک پایگاه با سه قلاده، پایگاه امداد هوایی، ۶ پایگاه بین جاده‎ای در ایام نورزی بهره خواهیم گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح نوروزی هلال احمر گلستان در ۶۸ پایگاه اجرا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..