تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«چهارشنبه» در جشنواره سینه کوئست آمریکا به نمایش در می آید

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمدزاده تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره سینه کوئست آمریکا شد.

فیلم سینمایی «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمدزاده در ادامه حضورهای بین المللی به عنوان نماینده سینمای ایران در بیست و هفتمین دوره جشنواره سینه کوئست آمریکا در بخش چشم انداز سینمای جهان در روزهای اول، دوم، هشتم و دهم مارچ نمایش دارد.

پخش بین الملل «چهارشنبه» با شرکت Iran ArtHouse Film با مدیریت مرجان علیزاده است.

در بیانیه هیات انتخاب جشنواره درباره این فیلم ذکر شده است: «چهارشنبه» فیلمی است پر از تصاویر فراموش نشدنی، بازیگری فوق العاده و داستان سرایی احساسی.

جشنواره سینه کوئست از تاریخ ۲۸ فوریه تا ۱۰ مارچ در سن خوزه برگزار می شود.

در خلاصه داستان «چهارشنبه» آمده است: پس از گذشت دو سال از قتل پدر اکرم، حکم اعدام قاتل او تایید شده است. اکرم به همراه خواهر و دو برادرش باید برای تایید درخواست قصاص به دادگاه بروند اما مساله ای پیش می آید که آنها را از رفتن منصرف می کند...

شهاب حسینی، آرمان درویش، نسیم ادبی، هستی مهدوی، امیر حسین شام بیاتی، گیتی قاسمی و الهام حاج فتحعلی از جمله بازیگران «چهارشنبه» هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««چهارشنبه» در جشنواره سینه کوئست آمریکا به نمایش در می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..