تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپانی مادر اسنپ چت مشغول کار بر روی یک پهپاد است

کمپانی مادر اسنپ چت مشغول کار بر روی یک پهپاد است

کمپانی اسنپ که بیشتر با عنوان کمپانی سازنده ی اسنپ چت شناخته می شود، قصد دارد به یکی از بزرگان دنیای فناوری تبدیل شود. به دنبال عرضه عینک های جالب توجه Spectacles و عرضه اولیه سهام خود، حالا اسنپ رسما بیش از یک اپلیکیشن موفق مطرح است. حالا که نخستین محصول سخت افزاری این کمپانی در دسترس مردم قرار گرفته است، اسنپ به دنبال توسعه بیشتر است و بر اساس گزارشی جدید  به حوزه پهپادها علاقه خاصی نشان داده است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


پهپادها یکی از حوزه های فناوری را تشکیل می دهند که به تازگی خیلی مورد توجه قرار گرفته است. این ربات های کوچک پرنده معمولا به دوربین تجهیز می شوند که با استفاده از آن پهپاد می تواند از مناطقی که دسترسی به آنها دشوار است عکس و ویدیو تهیه کند. حالا به نظر می رسد که اسنپ که خود به نوعی در بخش دوربین نیز فعالیت دارد به حوزه پهپادها علاقمند شده و قصد دارد روش جدیدی را برای استفاده از عکس ارایه دهد.


اگر به سوابق اسنپ توجه کنیم به این نتیجه می رسیم که این کمپانی قطعا با ایده هایی نوین در این راه گام برخواهد داشت. محصول قبلی اسنپ، Spectacles، که عینکی مجهز به دوربین است، یک فرمت جالب از ویدیوی دایره ای شکل را به نمایش گذاشت که به بیننده اجازه می دهد دستگاه خود را در حالیکه تصویر روی نمایشگر تغییری نمی کند به چرخش درآورد. در عین حال اپلیکیشن اسنپ چت را هم نباید فراموش کنیم که در نوع خود بسیار متفاوت ظاهر شد.


متاسفانه این گزارش به ما یادآوری می کند که "مشغول کار است" به مفهوم "عرضه خواهد کرد" نیست، یعنی اینکه بدون شک اسنپ به ساخت پهپادها می اندیشد، اما هنوز ضمانتی برای ساخت یک پهپاد توسط این کمپانی وجود ندارد. بعلاوه، باید گفت که حتی اگر اسنپ در نهایت چنین محصولی را هم عرضه کند، گروه هدف آن احتمالا مصرف کنندگان معمولی هستند که به دنبال گذران اوقاتی خوش با این گجت هستند. در هر حال، امیدواریم محصول نهایی همان چیزی باشد که از اسنپ انتظار داریم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپانی مادر اسنپ چت مشغول کار بر روی یک پهپاد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..