تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت داستانی Dunkirk، فیلم جدید کریستوفر نولان ساختاری پیچیده خواهد داشت

روایت داستانی Dunkirk، فیلم جدید کریستوفر نولان ساختاری پیچیده خواهد داشت

فیلم جدید کریستوفر نولان، کارگردان برجسته سینما به نام Dunkirk، داستانی حماسی از جنگ جهانی دوم را به روشی غیر معمول به تصویر خواهد کشید. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

کریستوفر نولان، خالق فیلم‌های بزرگی همچون Inception ،Interstellar و سه گانه شوالیه تاریکی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت پریمیر توضیح داد که داستان فیلم بعدی او، از دیدگاه سه سرباز انگلیسی در جایگاه‌های متفاوتی روایت می‌شود.

 

فیلم Dunkirk، اثر تازه‌ این کارگردان برجسته است و واقعه‌ای حماسی در جنگ جهانی دوم را به تصویر خواهد کشید. در این فیلم داستان از سه جنبه روایت شده، خلبانی در آسمان، نیروهای ساحلی و دریانوردان از دریا همه بخش‌هایی از حادثه‌ای یکسان هستند.

 

نولان توضیح داد که در این رویداد نجات نیروهایی که در ساحل گیر افتاده بودند یک هفته به طول انجامید و افرادی که در دریا بودند ظرف یک روز نجات پیدا کردند. وی در این زمینه گفت:

 

برای روایت همزمان این رویدادهای تاریخی، کسی باید این لایه‌های زمانی را با هم ترکیب می‌کرد. بنابراین روایت داستان ساختار پیچیده‌ای دارد با این که محتوای آن بسیار ساده است.

 

نولان توضیح داد که روایت داستانی پیچیده این اثر برای درست به تصویر کشیدن لحظه‌هایی حیاتی در جنگ جهانی دوم بوده است. وی گفت:

 

این‌ها لحظه‌هایی حیاتی از تاریخ جنگ جهانی دوم هستند، اگر این تخلیه با موفقیت صورت نمی‌گرفت، بریتانیای کبیر مجبور می‌شد تسلیم شود.

 

فیلم Dunkirk در تاریخ ۳۰ تیر ماه سال آینده اکران خواهد شد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از این فیلم را تماشا کنید.

 

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت داستانی Dunkirk، فیلم جدید کریستوفر نولان ساختاری پیچیده خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..