تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح ویژه نظارت بر قالیشویی‌های شهرستان ری

طرح ویژه نظارت و برخورد با قالیشویی های متخلف و غیر مجاز در شهرستان ری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری گفت :  در این طرح تیم های بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس بر چگونگی عملکرد قالیشویی ها نظارت کرده و با تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت خدمات ، عدم صدور صورتحساب نداشتن محیط مناسب  و رعایت نکردن بهداشت  لازم برای قالیشویی  و نظایر آن برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت. 
 مهدی کمال نیا  از شهروندان درخواست کرد تا  در صورت مشاهده هرگونه تخلفات احتمالی قالیشویان  موارد تخلف  را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند
 خسرو ملا کریمی رئیس اتحادیه قالیشویان، قالیبافان و خدمات فرش شهرستان ری نیز  با اشاره به  وجود واسطه ها و دلالان و صدور غیرقانونی پروانه کسب دفاتر از سوی اتحادیه تهران گفت: مشکلی که خدمات این صنف را تحت تاثیر قرار داده، صدور پروانه کسب های دفاتر قالیشویی به صورت غیرقانونی از سوی اتحادیه تهران است که این اقدام صرفا جهت حفظ جایگاه کاذب اتحادیه قالیشویان تهران بوده که حتی بدون داشتن یک عضو کارخانه دار قالیشویی در سطح تهران فعالیت کرده  و فقط واسطه ها و دلالان را افزایش داده و به عنوان قالیشور به مردم معرفی می کنند که موجبات سردرگمی شهروندان و مشتریان  خدمات قالیشویی را فراهم می سازد. 
در آستانه سال نو و فصل بهار و آغاز خانه تکانی، بازار کارگاههای قالیشویی غیرمجاز و بدون مجوز داغ است که موجب کسادی بازار قالیشویی های مجاز و رسمی و نارضایتی مشتریان می شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح ویژه نظارت بر قالیشویی‌های شهرستان ری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..