تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی

نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جانشین بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور در اين نشست با اشاره به اينكه وضعیت حجاب و پوشش در بخش دولتی تا میزان 95 درصد در هر دو طیف مردان و زنان مطلوب است،اظهار كرد: ادارات خراسان رضوی در ارزیابی پارسال در حوزه حقوق شهروندی نیز در بین ادارات استان های سراسر کشور رتبه دهم، در حوزه عفاف و حجاب درون سازمانی رتبه چهارم و در اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی رتبه 19 را کسب کرده اند.

ملازاده افزود: در نهایت ارزیابی ستاد در سال 94 و شش ماه نخست امسال پس از ارزیابی ستاد صیانت همه استان ها، بررسی مستندات و اقدامات انجام شده ارائه می شود.

او همچنین برخی از اقدامات خراسان رضوی را بر اساس بازرسیهای اولیه ستاد صیانت وزارت کشور ارتباط و تعامل خوب دستگاههای فرهنگی استان در پیشبرد اهداف و برنامه های ستاد صیانت، تهیه و تدوین و اجرایی نمودن نقشه راه برنامه های عفاف و حجاب و تهیه آیین نامه های اجرایی و شرح وظایف دستگاهها در این حوزه و نیز ساماندهی و مشارکت دادن سازمانهای مردم نهاد در اجرای برنامه های ستاد صیانت عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی هم در این نشست گفت: امسال در مجموع 126 نشست در این حوزه در استان برگزار شد که از این تعداد ستاد صیانت پنج نشست با هدف تسهیل گري و اثربخشی اجرای برنامه ها در حوزه های عفاف و حجاب و حقوق شهروندی برگزار شده است.

سید کمال حسینی افزود: 57 نشست هماهنگی و تخصصی صیانت از حقوق شهروندی با حضور کارشناسان 25 کمیته تخصصی چهارگانه عفاف و حجاب نیز برگزار شد.

او گفت: در این راستا تلاش شد بسترهای لازم برای مشارکت سازمان یافته مردمی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی فراهم شود و طرح شفاف سازی اقدامات و برنامه های کارگروهها با حضور مخاطبان مختلف و همایشهای علمی و تخصصی منشور حقوق شهروندی بخشی از اقدامات استان طی سال جاری بود.
انتهای پیام// ف ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..