تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات جان گرگ خاکستری در قمصر کاشان / گرگ زخمی به دامپزشکی باغ وحش قمصر انتقال یافت

ساعت: 17:33 منتشر شده در مورخ: 1395/12/11 شناسه خبر: 1052413

یک گرگ ماده در اثر برخورد خودروهای عبوری در محور کاشان به برزک مصدوم شد وجهت انجام اقدام های درمانی و مراقبت های ویژه به دامپزشکی باغ وحش قمصر انتقال یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بر اساس گزارش های مردمی مبنی بر تصادف یک قلاده گرگ در محور کاشان- برزک ماموران یگان حفاظت ادره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان جهت بررسی موضوع و انتقال گرگ مصدوم به محل تصادف اعزام شد.

پس از معاینه حیوان مشخص شد این گرگ ماده از ناحیه دست راست دچار شکستگی شدیدی به همراه خونریزی موضعی است که جهت انجام اقدام های درمانی و مراقبت های ویژه به دامپزشکی باغ وحش قمصر انتقال یافت.

گفتنی است گرگ خاکستری بزرگترین گونه از حیوانات سگ سانان در ایران می باشد و هم اکنون تخریب زیستگاه ها و شکار بی رویه گونه های علفخوار که عمدترین منابع غذایی این گونه محسوب می شود از یک سو و رها کردن تلفات مرغداری ها و دامداری ها در محل های غیر مجاز و در دسترس از سوی دیگر باعث جلب توجه این گونه و سایر گوشتخواران شده که این گونه را در معرض خطر قرار داده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات جان گرگ خاکستری در قمصر کاشان / گرگ زخمی به دامپزشکی باغ وحش قمصر انتقال یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..