تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت خانه لاجوردی در فهرست آثار ملی

ساعت: 17:32 منتشر شده در مورخ: 1395/12/11 شناسه خبر: 1052485

احمدی‌پور در نامه‌ای به رسول زرگرپور استاندار اصفهان مراتب ثبت خانه لاجوردی را در فهرست آثار ملی ابلاغ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در نامه‌ای به رسول زرگرپور استاندار اصفهان مراتب ثبت خانه لاجوردی را در فهرست آثار ملی ابلاغ کرد.

در نامه‌‌ای که به استاندار اصفهان ارسال شده، آمده است: ” در اجرای بند (ج) ماده‌واحده قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۴۴ مجلس شورای اسلامی و بند ششم ماده سوم قانون اساسنامه سازمان میراث‌فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۷ مجلس شورای اسلامی مبنی بر ثبت آثار ارزشمند منقول و غیرمنقول فرهنگی‌تاریخی کشور در فهرست آثار ملی و فهرست‌های ذی‌ربط، مراتب ثبت اثر فرهنگی‌تاریخی ”خانه لاجوردی“ واقع در استان اصفهان، شهر کاشان، خیابان فاضل نراقی، محله سوریجان، چاله عدسی، پلاک ۸۱، که پس از طی تشریفات قانونی لازم به‌شماره ۳۱۶۰۹ مورخ ۱۳۹۵/۹/۲۲ در فهرست آثار ملی ایران به‌ثبت رسیده، ابلاغ می‌گردد.

اثر مذکور تحت حفاظت و نظارت این سازمان است و هر گونه دخل و تصرف یا اقدام عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر هویت آن شود برابر مواد ۵۵۸ لغایت ۵۶۹ از کتاب پنجم قانون مجازات‌های اسلامی، ”تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده“، جرم محسوب می‌شود و مرتکب مشمول مجازات‌های قانونی خواهد شد و مرمت و بازسازی اثر صرفاً با تأیید و نظارت این سازمان ممکن خواهد بود.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب جهت اطلاع و اجرا به مقامات و مسئولان ذی‌ربط در استان ابلاغ شود و از نتیجه این سازمان را مطلع فرمایید “.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت خانه لاجوردی در فهرست آثار ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..