تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکمه Back گلکسی S8 قابل شخصی‌سازی است

هرچه به زمان معرفی پرچم‌دار آینده سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، خبرها و شایعات در مورد این اسمارت‌فون بیش‌تر می‌شود. یکی از آخرین خبرهایی که به تازگی در مورد گلکسی S8 منتشر شده است، امکان جابه‌جایی مکان دکمه Back در رابط‌کاربری این اسمار‌ت‌فون است.

اگرچه این ویژگی را قبلا در بسیاری از اسمارت‌فون‌های اندرویدی دیده‌ایم اما گلکسی S8 آنقدر مهم است که خبرهای کوچک در رابطه با این اسمارت‌فون هم اهمیت زیادی پیدا می‌کنند!

این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد که دکمه Back را با توجه به سلیقه خود جابه‌جا کنید، به این ترتیب دیگر لازم نیست هنگام کار کردن با یک دست برای بازگشتن به مرحله قبلی دستتان را به طرف دیگر نمایشگر بکشید، این موضوع هنگام کار با نمایشگرهای بزرگ بسیار آزاردهنده است.

همان‌طور که گفته شد این ویژگی را قبلا در برخی از اسمارت‌فون‌ها دیدیه‌ایم، به عنوان مثال در رابط کاربری اموشن هواوی شما علاوه بر تغییر مکان کلیدهای ناوبری، می‌توانید با افزودن یک شورتکات به سرعت نوار نوتیفیکشن را باز کنید که یک قابلیت بسیار کاربردی محسوب می‌شود.

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکمه Back گلکسی S8 قابل شخصی‌سازی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..