تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمانى:بخشى از مطالبات و پاداش بازيكنان را پرداخت می كنيم/اميدوارم محروميت رحمتى كم شود

عضو هیئت مدیره استقلال تاکید کرد: امیدواریم که دوستان ما هم در فدراسیون فوتبال با دید خوب به این موضوع نگاه و آن را جمع کنند.به نظر من نباید بازیکنی مثل رحمتی چند جلسه محروم شود چون ما به این بازیکن نیاز صد در صد داریم.

وى درباره برد استقلال در ديدار مقابل التعاون گفت :بايد بگويم يكى از بهترين ديدار هاى استقلال را در فصل جارى را نظاره گر بوديم و همان طور كه ديديد بچه ها با تمام قوا به مصاف حريف رفتند .بازيكنان عادت كردند كه حريفان خود را با ٣ گل شكست دهند و زدن ٣ گل كم كم براى استقلال تبديل به يك برند می شود.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در پايان درباره پرداخت پاداش بازيكنان در ديدار مقابل التعاون گفت :با توجه به پيروزى بازيكنان در مقابل التعاون پس از بازى تصويب كرديم تا در هفته جارى پاداش به بازيكنان تعلق بگيرد .همچنين در نظر داريم در اولين فرصت بخشى از مطالبات بازيكنان را پرداخت كنيم .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمانى:بخشى از مطالبات و پاداش بازيكنان را پرداخت می كنيم/اميدوارم محروميت رحمتى كم شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..