تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش سن بروز سکته‌های مغزی در کشور/ جای خالی آمبولانس‌های درمانی احساس می‌شود

وی بیان کرد: بر اساس یافته های دهه 60، سکته های مغزی تروماتیک از نظر سنی 10 سال پایین تر آمده است.

پاکدامن توضیح داد: سه هزار و 400 بیمار سکته مغزی با توجه به آمار 80 میلیونی می توانند با اقدامات درمانی موثر از مرگ و میر نجات پیدا کنند.

وی افزود:در بحث سکته های مغزی، فاز پیشگیری خوب پیش می رود و در این عرصه، سبک زندگی سالم و کنترل چربی، فشار خون و موارد دیگر در عرصه پیشگیری تاثیرگذار است.

پاکدامن گفت:زمان در سکته های مغزی نقش بسزایی دارد که در کلان‌شهرها برای مردم حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: در کشورهای توسعه یافته آمبولانس درمانی مجهز به اسکن، سیتی اسکن، آزمایش خون وجود دارد که زمان طلایی در آمبولانس طی می شود و بسیار در درمان موثر است.

رئیس انجمن سکته مغزی ابراز داشت: اگر در حاشیه شهرهای پرترافیک این اتفاق بیفتد، زمان طلایی را از دست نمی دهیم و فرد درگیر عوارض نمی شود.

وی اضافه کرد: در مسئله توانبخشی باید توجه بیشتری داشته باشیم و همانند ایجاد واحدهای سکته مغزی به فکر واحدهای توانبخشی باشیم.

پاکدامن افزود: آموزش عمومی و تخصصی در بحث سکته های مغزی از موضوعاتی است که با ارتقا آن می توان شاهد کاهش عوارض بیماری ها بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش سن بروز سکته‌های مغزی در کشور/ جای خالی آمبولانس‌های درمانی احساس می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..