تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد اول جام جهانی به دلیل بیماری از میادین دور خواهد بود! | شوک به دنیای فوتبال+ عکس

ماریو گوتزه تا مدت زمان نامعلومی از میادین فوتبال دور خواهد بود.

مرد اول جام جهانی ۲۰۱۴ به دلیل بیماری فعلا از میادین دور خواهد بود

 طبق اعلام باشگاه دورتموند، ماریو گوتزه تا مدت زمان نامعلومی از میادین فوتبال دور خواهد بود.

 خبری که دو روز پیش روی خروجی سایت‌های معتبر دنیا و به ویژه سایت رسمی باشگاه دورتموند آمده، به تازگی تایید شده و  دنیای فوتبال را وارد شوک بزرگی کرده است. اینکه پزشکان باشگاه دورتموند در تکمیل دلایل مصدومیت‌های پی در پی گوتزه از نوعی اختلال در سیستم متابولیک او خبر دادند و از این گفتند که او تا مدت زمان نامعلومی از فوتبال دور خواهد بود.

طبق اعلام پزشکان باشگاه، گوتزه در ماه‌های اخیر درد زیادی را در ناحیه‌های عضلانی بدنش احساس می‌کرده که بعد از بررسی‌های چند باره مشخص شد این مشکل نوعی اختلال درونی در سیتسم متابولیک گوتزه است. زننده گل قهرمانی آلمان در جام‌جهانی ۲۰۱۴ پیش از این در مقاطع حساس زیادی به دلیل مصدومیت از میادین دور مانده بود، اما این بار چنین اتفاقی همه را در شوک فرو برده است. پزشکان باشگاه دورتموند بعد از اعلام این خبر از این گفته‌اند که با توجه به توانایی‌های گوتزه او می‌تواند هر چه زودتر برگردد و در طی این مدت تحت حمایت همه‌ جانبه دورتموندی‌هاست.

مرد اول جام جهانی ۲۰۱۴ به دلیل بیماری فعلا از میادین دور خواهد بود <p>

خبر آنلاین

اخبار مرتبط:

عکس یادگاری مسی با بازیکنی که رویاهایش را بر باد داد

کفش چمپیونزلیگ، کمک گوتزه به پناهجویان +عکس

شباهت‌ هالیوودی‌ها به‌ ستاره‌های‌ جام‌جهانی + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد اول جام جهانی به دلیل بیماری از میادین دور خواهد بود! | شوک به دنیای فوتبال+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..