تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت 124 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بخش صنعت/ عمل به اقتصاد مقاومتی جدی نبوده است

آغاز برنامه ششم از اول فروردین/ عمل به اقتصاد مقاومتی جدی نبوده استبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هم اندیشی وزیر صنعت، معدن و تجارت با کارآفرینان و فعالان موثر بخش خصوصی با بیان اینکه اندکی نسبت به سیاست های اقتصاد مقاومتی بی توجهی شده است، اظهار داشت: اگر سازمان های ذیربط و افراد به تک تک سیاست های اقتصاد مقاومتی عمل کنند نتیجه مطلوب در زمینه توسعه ی اقتصادی حاصل خواهد شد.

وی همچنین  به یکی از بند های سیاست اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت های هدفمند سازی یارانه ها موجب توسعه اقتصادی، تعادل، اشتغالزایی خواهد شد که در این اواخر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

 این مقام مسئول همچنین بیان کرد: صنعت گردشگری و توریسم در عمده نقاط جهان مورد توجه قرار گرفته، بطوریکه به یکی از ابزار های مهم توسعه اقتصادی در این سال ها مبدل شده که این امر نیازمند برنامه ریزی و بررسی افراد ذیربط در زمینه گردشگری و توریسم برای رونق اقتصادی کشور خواهد بود.

نعمت زاده با اشاره به افزایش تجارت الکترونیک در کشور تصریح کرد: حرکت دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش تجارت الکترونیک در مسیر مثبت و روبه رشدی قرار گرفته که ضروری است با فراگیری و استفاده از آن موجب توسعه اقتصادی شد.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: به بخش صنعت 124 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در سال جاری پرداخت شده که با توجه به جلسات متعدد با مجلس شورای اسلامی و تصویب از سوی افراد ذیربط سهم صنعت به 40 درصد خواهد رسید.

نعمت زاده در خصوص چگونگی محقق شدن اهداف در پویایی بخش خصوصی در حوزه صنعت اظهار کرد: یکی از اثر بخش ترین رویکرد های تجربه شده در دنیا نقش محوری بخش خصوصی به ویژه پیشروان و کارآفرینان برتر است که نمونه هایی از آن با ویژگی هایی بارز در میان ما هستند و در شرایط خطیر فعلی باید بیش از پیش ایفای نقش نمایند.

وی همچنین با توجه به اینکه برای توسعه اقتصادی باید به ظرفیت های موجود در کشور توجه شود، اعلام کرد : بکارگیری جوانان مستعد تحصیلکرده و توانمند موجب اشتغالزایی و توسعه خواهد شد، همچنین برخورداری رتبه اول در ذخایر هیدروکربنی یکی دیگر از ظرفیت های موجود در کشور است که با برنامه ریزی در این بخش نتایجی مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

وزیر صنعت در این راستا افزود: موقعیت ژئوپلیتیکی و دسترسی به آب های آزاد در منطقه و همچنین وجود بازار های رو به رشد و قابل دسترسی که حدود 15 کشور هستند یکی از ظرفیت های بسیار خوب برای تعاملات اقتصادی خواهد بود که نیاز به بررسی و برنامه ریزی خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت 124 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بخش صنعت/ عمل به اقتصاد مقاومتی جدی نبوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..