تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقویت حضور نظامی اردن در مرز با عراق

اردن به دنبال حملات اخیر داعش به نقاط مرزی عراق-اردن، تعداد نیروهای نظامی خود در گذرگاه طریبیل را تقویت کرد. مسئولان عراقی نیز تحقیقاتی را با فرمانده گارد مرزی جهت کشف دلایل ضعف امنیتی در منطقه آغاز کردند.

به گزارش «شیعه نیوز»، در حالی که اردن به دنبال حملات داعش تعداد نیروهای نظامی خود در گذرگاه طریبیل واقع در مرز با عراق را تقویت کرده، برخی منابع عراقی گفته‌اند، دستگاه اطلاعات عراق روز سه‌شنبه تحقیقات گسترده‌ای را با فرمانده گارد مرزی و دیگر فرماندهان نظامی جهت کشف نقاط ضعف در حراست از گذرگاه طریبیل و حراست مرزها پس از حمله داعش به این گذرگاه و کشته شدن 16 سرباز عراقی، آغاز کرده است.

فرمانده گارد مرزی عراق نیز برای اجرای تحقیقات مشابهی در مورد خلا امنیتی در گذرگاه طریبیل در اداره امنیتی و دفاعی دادستانی عراق حاضر خواهد شد.

این اداره فرماندهی گارد مرزی را مسئول حمله دانسته و از دولت عراق بابت عدم تجهیز گارد مرزی به تجهیزات لازم انتقاد کرد.

قاسم الاعرجی، وزیر کشور عراق کمیته حقیقت‌یابی را به منظور تحقیقات در مورد این حمله تشکیل داده است.

دادستانی عراق در ادامه از "آزادی فعالیت" داعشی‌ها در صحرای نینوا،‌ صلاح الدین،‌ کربلاء،‌ نجف و الانبار و کشور همسایه سوریه انتقاد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقویت حضور نظامی اردن در مرز با عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..