تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران 5 هزار تن سیب‌زمینی از هند خرید

درحالی‌که تاریخ عرضه سیب زمینی در هند رو به پایان است، در مجموع حدود 8 هزار تن سیب زمینی از ایالت پنجاب هند به ایران و روسیه ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، ایران و روسیه برای نخستین بار سیب‌زمینی‌های تولیدی پنجاب را خرید خواهند کرد. اداره کشاورزی این ایالت و شرکت صنایع کشاورزی پنجاب در حال کار بر روی چگونگی صادرات این محصول به این دو کشور هستند.

ازآنجایی‌که عرضه سیب‌زمینی ایالت پنجاب هندوستان تا 15 مارس پایان می یابد، طرف هندی تلاش می‌کند تا این محصول را صادر کند.

کی اس پانو، مدیر شرکت صنایع کشاورزی پنجاب در این رابطه گفت: «ما سفارش‌هایی برای صادرات 2800 تن سیب‌زمینی به روسیه و 5 هزار تن به ایران داریم. در حال بررسی چگونگی آغاز صادرات هستیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران 5 هزار تن سیب‌زمینی از هند خرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..