تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصاویر از سریال گُسل منتشر شد +تصاویر

اولین تصاویر از سریال گُسل منتشر شد +تصاویر

تصویربرداری سریال «گُسل» این روزها در خانه‌ «اعتبار» با بازی بیژن امکانیان شخصیت اصلی داستان واقع در انتهای اتوبان همت ادامه دارد.

سریال گُسل

محدوده غرب تهران، کلانتری، بیمارستان، خانه و ... از دیگر لوکیشن‌های «گسل» است.

سریال گُسل

سام درخشانی، بیژن امکانیان، فلور نظری، مهتاج نجومی، محمد فیلی،‌سامان دارابی، کاوه سماک باشی، طوفان مهردادیان، رامتین خداپناهی، افشین نخعی، ستاره حسینی، نیکی محرابی از بازیگران این سریال هستند.«گسل» با نام قبلی «بی نمک» کمدی اجتماعی سیاسی است که در 30 قسمت برای شبکه سه سیما تولید می‌شود به احتمال فراوان اواخر تابستان سال 96 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.قصه این سریال درباره یک معاون وزیر است و سام درخشانی نقش بادیگارد وی را بازی می‌کند که داستان حول محور او می‌چرخد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصاویر از سریال گُسل منتشر شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..