تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه عملیات ارتش سوریه علیه جبهه النصره برای آزادسازی «القابون»

وی افزود: حملات شدید و متوالی علیه تروریست ها و قرارگاه های جبهه النصره در محله القابون طی بیست و چهار ساعت گذشته به پیشروی بزرگ و مهمی تا عمق شمال شرقی کشتزارهای القابون منجر شده است.

مسئول سوری تصریح کرد: پیاده نظام های ارتش سوریه موفق شدند 2 تونل جبهه النصره که القابون را به پیرامون آن و مناطق غوطه شرقی متصل می کرد، کشف کنند اما هنوز تونل های زیادی متعلق به تروریست ها در این منطقه وجود دارد.

وی افزود: صدای شلیک توپخانه و موشک های ارتش سوریه به مواضع جبهه النصره در القابون به وضوح از دمشق شنیده می شود و این نشان می دهد که عملیات بی وقفه و با سرعت ادامه دارد.

منبع سوری گفت: با توجه به اینکه پیاده نظام ارتش سوریه تقریبا به طور کامل تروریست ها را در القابون محاصره کرده اند پیش بینی می شود که طی روزهای آتی شاهد فروپاشی کامل صفوف تروریست های جبهه النصره باشیم.

وی افزود: با توجه به حضور شهروندان در محله های برزه و تشرین در همجواری القابون ارتش سوریه در هدف گیری قرارگاه های جبهه النصره در این محله دقت و احتیاط زیادی به خرج می دهد .

منبع سوری تاکید کرد:  قبل از آغاز عملیات نظامی جاری در محله القابون هنوز چندین خانواده در آنجا ساکن بودند که با تشدید عملیات، حامیان دولت و مخالفان حضور تروریست ها به محله برزه منتقل شدند و تروریست ها هم خانواده هایشان را از طریق تونل ها به کشتزارهای غوطه شرقی منتقل کردند.

وی افزود: محله القابون به موازات اتوبان حرستا است که از ورودی شمالی دمشق تا برزه کشیده می شود و کشتزارهای القابون با بیمارستان نظامی تشرین متصل است که مرکز پزشکی مهمی در این منطقه شمرده می شود.

منبع سوری گفت: القابون از حیث اینکه با دو محله برزه و تشرین احاطه می شود بازگشت آن به آغوش دولت سوریه موجب خواهد شد که ارتش سوریه راه ارتباطی بین دمشق و غوطه شرقی و همچنین مناطق مسکونی را از تیررس تروریست ها و راکت پراکنی آنها امن کند.

وی افزود: از آنجایی که افراد مسلح در برزه تمایل خود را برای تسویه وضعیتشان اعلام کرده اند فرماندهی ارتش سوریه محله برزه را شامل عملیات نظامی نکرده است تا جایی که نزاع شدیدی بین تروریست های مایل به تسویه وضعیت خود با تروریست های جبهه النصره در محله برزه بر سر قبول مذاکره با دولت درگرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه عملیات ارتش سوریه علیه جبهه النصره برای آزادسازی «القابون»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..