تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف بی‌سابقه در ایسلند+عکس

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته پایتخت کشور ایسلند شاهد سنگین‌ترین بارش برف طی 80 سال گذشته خود بود.

بر اساس گزارش میل‌آنلاین، تصاویر باور نکردنی از بارش برف در «ریکیاویک» ایسلند از بارش برف 20 اینچی(50 سانتی‌متری) طی 24 ساعت خبر می‌دهند.

تصاویری که در فضای مجازی از بارش سنگین برف در ایسلند به اشتراک گذاشته شده است لحظاتی را ثبت کرده‌اند که عمق برف لحظه به لحظه با بارش برف بیشتر و بیشتر می‌شود تا به 50 سانتی‌متر می‌رسد.

بارش برف در «ریکیاویک» طی 24 ساعت گذشته از ژانویه 1937 تاکنون بی‌سابقه بوده است.

با وجود شرایط نامساعد آب و هوا و بارش برف رکورد، ایسلندی‌ها در خیابان‌ها به رفت و آمد خود ادامه می‌دهند.

در یکی از این تصاویر مردی دیده می‌شود که در حالی با تلفن همراه خود صحبت میکند که یک اینچ برف روی عینک و تلفن همراه او نشسته است.

یک دوربین امنیتی در خارج از خانه «جان آتلی» (Jón Atli) به طور اتفاقی لحظات بارش 24 ساعته برف را ثبت کرده است که انباشته‌شدن لحظه‌به لحظه برف را نشان می‌دهد.

بارش سنگین برف منجر به بسته‌شدن جاده‌های اطراف پایتخت بشده و مدارس این شهر تعطیل شده‌اند.

این بزرگترین بارش برف در یک روز در تاریخ ایسلند است که تا به حال در فوریه به ثبت شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف بی‌سابقه در ایسلند+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..