تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از بهار سال آینده، با سرویس Xbox Game Pass به صدها بازی ایکس‌باکس دسترسی خواهید داشت

از بهار سال آینده، با سرویس Xbox Game Pass به صدها بازی ایکس‌باکس دسترسی خواهید داشت

کمپانی مایکروسافت به تازگی از سرویس جدید Xbox Game Pass برای کنسول ایکس‌باکس وان رونمایی کرد. مشترکین این سرویس می‌توانند به بیش از ۱۰۰ بازی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360، در مجموعه تعبیه شده برای آن‌ها دسترسی داشته باشند. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

 

کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند به صورت ماهیانه با پرداخت ۱۰ دلار، اشتراک سرویس Xbox Game Pass را دریافت کنند. به گفته مایکروسافت این سرویس در اواخر بهار پیش رو راه‌اندازی خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت ایکس‌باکس، بازی‌های ماه اول شامل Halo 5: Guardians، Payday 2، NBA 2K16 و Lego Batman خواهد بود. البته هر ماه بازی‌های جدیدی جایگزین بازی‌های موجود در کاتالوگ خواهند شد.

 

در توضیحات این سرویس نوشته شده است:

 

بازی‌هایی در ژانر‌های متفاوت از اکشن ماجراجویی و بازی‌های خانوادگی گرفته تا شوتر‌ها، ورزشی‌ها و بازی‌های پازلی، هر ماه عنوان‌های تازه‌ای به این مجموعه اضافه خواهد شد. شما گستره بزرگی برای انتخاب بازی مورد علاقه خود در اختیار خواهید داشت. می‌توانید بازی‌ها را مستقیما روی کنسول خود دانلود و نسخه کامل آن‌ها را بدون نیاز به اینترنت تجربه کنید.

 

همچنین در ادامه توضیحات آمده:

 

مشترکین این سرویس در صورت علاقه به خرید بازی‌های موجود از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد و همچنین برای خرید محتویات اضافه مربوط به این بازی‌ها نیز ۱۰ درصد تخفیف برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود که تنها در زمان موجود بودن بازی در کاتالوگ قابل دسترسی هستند.

 

همچنین مشخص شد که برای اشتراک در این سرویس نیازی به داشتن حساب کاربری Xbox Live Gold نیست، اما بدیهی است که برای انجام بازی‌های چندنفره به حساب گلد احتیاج خواهد بود. اگر عضو برنامه Xbox Insider هستید می‌توانید نسخه آلفای این سرویس را از همین امروز امتحان کنید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از بهار سال آینده، با سرویس Xbox Game Pass به صدها بازی ایکس‌باکس دسترسی خواهید داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..