تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Alien: Covenant - راه بهشت از جهنم آغاز می‌شود

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Alien: Covenant - راه بهشت از جهنم آغاز می‌شود

تریلر جدید فیلم Alien: Covenant کاملا مطابق با زمان‌بندی تعیین شده از سوی کمپانی فاکس منتشر شد. برای اطلاع از جزئیات خبر و تماشای تریلر با تک‌شات همراه باشید.

 

فیلم جدید ریدلی اسکات از فرنچایز ترسناک و پرطرفدار Alien در راه است، این اثر دنباله‌ای برای فیلم پرومتئوس و دومین قسمت از پیش‌درآمد‌های این مجموعه به شمار می‌رود. تریلری جدیدی از این فیلم منتشر شده که مختصری از داستان کلی آن را به تصویر می‌کشد.

 

داستان فیلم از این قرار است که در مرز ارتباطی با سیاره‌ای دور در انتهای کهکشان، افراد سفینه فضایی به نام Covenant، جایی را پیدا می‌کند که معتقدند این مکان بهشتی دور افتاده است. هرچند این بهشت خیالی آن‌ها به سرعت به مکانی خطرناک بدل می‌شود که ساکنان آن هیولاهایی وحشتناک هستند.

 

در توضیحات تریلر جمله «راه بهشت از جهنم آغاز می‌شود» نوشته شده که کامل و جامع به نظر می‌رسد. فیلم Alien: Covenant در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه سال آینده اکران خواهد شد. مایکل فاسبندر، کترین واترسن، دنی مک‌برد، دمیان بشیر و جیمز فرانکو از ستارگان این فیلم هستند. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Alien: Covenant را تماشا کنید.

 

 

 

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Alien: Covenant - راه بهشت از جهنم آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..