تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروی مفهومی پژو: تلفیقی از هنر و فناوری + تصاویر

خودروی مفهومی پژو: تلفیقی از هنر و فناوری + تصاویر

بعضی خودروهای مفهومی هرگز به یک اتومبیل واقعی تبدیل نمی شوند و در حد یک طرح باقی می مانند. اما خودروی مفهومی جدید پژو، Instinct، ایده هایی جالب توجه را مطرح می کند. بخصوص اینکه قسمت داخلی این اتومبیل بر اساس حالت رانندگی، رانندگی فعال یا خودران، تغییر می کند. کمپانی پژو از این طرح مفهومی خود در کنگره جهانی موبایل در بارسلون رونمایی کرد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


شاید همه ما با شنیدن عنوان خودروی مفهومی به یاد طرحی غیر قابل اجرا بیفتیم که هرگز به خودروهای تجاری راه نمی یابد. اما گاهی، پیش می آید که بعضی ایده های مطرح شده در این خودروها در مدل های آینده کاربرد پیدا می کنند.


خودروی مفهومی پژو در واقع خودرویی خودران است. فرمان و پدال های آن بطور خودکار جمع شده و می توانید در یک لحظه از حالت خودران به حالت رانندگی فعال تغییر وضعیت دهید.


اما این کمپانی با ارایه 4 حالت متفاوت، تکنولوژی مورد استفاده در این اتومبیل را به یک مرحله بالاتر ارتقا داده است. این چهار حالت شامل دو حالت رانندگی فعال (Drive Boost و Drive Relax) و دو حالت خودران (Autonomous Sharp و Autonomous Soft) است. پژو در کابین اتومبیل از نمایشگرهای لمسی نیز استفاده کرده است.


بر اساس حالتی که خودرو در آن قرار می گیرد، صندلی ها تغییر وضعیت می دهند تا راننده در مواقعی که مشغول رانندگی نیست بتواند فضای راحت تری در اختیار داشته باشد. نور، فضا و صدا نیز بر اساس حالت مورد نظر تغییر می کند. در نهایت، حالت Autonomous Soft ، تجربه ای دلپذیر از حرکت را برای سرنشین به همراه دارد که در طول آن حتی می تواند برای رفع خستگی خوابی کوتاه داشته باشد. Autonomous Sharp نیز سریع ترین حالت ممکن در این اتومبیل است.


همچنین باید اشاره کنیم که خودروی مفهومی پژو، Instinct ، به اینترنت متصل می شود و با Artik Cloud سامسونگ کار می کند. بدین ترتیب، راننده می تواند با خودرو در تعامل باشد و اتومبیل هم تنظیمات خود را با دستگاه هایی که با Artik Cloud سامسونگ کار می کنند تنظیم می کند.


البته قطعا به این زودی چنین اتومبیلی را در خیابان ها مشاهده نمی کنید.

پژو پژو پژو پژو پژو پژو پژو پژو پژو پژو پژو پژو پژو
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروی مفهومی پژو: تلفیقی از هنر و فناوری + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..