تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکمیل قطعه سوم کمربندی جنوبی ورامین + مصاحبه

قطعه سوم طرح کمربندی جنوبی ورامین تا عید به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، شهردار ورامین گفت: این قطعه که بیش  ازدوکیلومتر طول دارد  ابتدای آن ، میدان شهدای پلیس است و تا اول جاده ورامین به چرمشهر(معروف به جاده آبباریک ) امتداد دارد.

علی حیدریان افزود: ساخت قطعه سوم از دو سال پیش آغاز شده بود اما به علت وجود معارضان ، تکمیل آن به تاخیر افتاد و این طرح هم اکنون مراحل نهایی خود را سپری می کند.

وی با بیان این که از دیروز مرحله نهایی تکمیل  این طرح  آغازشده است گفت: زیر سازی یک کیلومتراز این مسیر انجام  شده وتا کنون 500 متر آن نیز آسفالت شده است .

شهردارورامین وعده داد تا پایان اسفند و پیش از شروع سال جدید این طرح تکمیل و برای تردد خودروهای سبک و سنگین باز شود .

حیدریان با بیان اینکه طرح کمربندی جنوبی ورامین شامل سه قطعه است که تا کنون دو قطعه از آن ساخته شده است گفت : قطعه اول آن از قاسم آباد تا امر آباد به طول سه کیلومتر سال گذشته به بهره برداری رسید و قطعه سوم آن نیز تا سه هفته آینده افتتاح می شود .

وی افزود: مطالعات برای ساخت قطعه دوم که از امر آباد تا ابتدای جاده آبباریک امتداد دارد  به پایان رسیده است و هم اکنون در حال توافق با معارضان هستیم .

شهردار ورامین ابرازامیدواری کرد با تکمیل سه قطعه کمربندی جنوبی بیش از 50 درصد از ترافیک داخل شهر کاسته شود. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکمیل قطعه سوم کمربندی جنوبی ورامین + مصاحبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..