تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاست های ترکیه در منطقه یکی به نعل یکی به میخ است/باج خواهی، درگیری و نزاع در منطقه از سیاست های ترکیه است

ساعت: 15:58 منتشر شده در مورخ: 1395/12/11 شناسه خبر: 1052072

کارشناس خاور میانه با بیان اینکه سیاست های اردغان در ترکیه یکی به نعل و یکی به میخ است، گفت: سران ترکیه در بازیگریهای بین المللی نمی خواهند از حریفان خود عقب بمانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ثاقبی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه متاسفانه ترکیه هیچ موقع قابل اعتماد نبوده و نیست، اظهار کرد: ترکیه دوست دارد کشور های دوست و دشمن را باهم داشته باشد و اینگونه است که گاهی موافق اهداف ایران بوده و گاهی برضد اهداف مقاومت حرکت می کند.

وی با بیان اینکه بعد از شکست گروهک های تروریستی و تکفیری در منطقه حلب سوریه ترکیه در منطقه احساس نا امنی می کند، تصریح کرد: در حال حاضرترکیه از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار نیست چرا که اقتصاد ترکیه متکی به گردشگری است.

کارشناس خاورمیانه با اشاره به اینکه بعد از کودتای نافرجام و انفجارات انجام شده اقتصاد ترکیه رو به شکست رفته است، افزود: امروزه سیاست ترکیه باج خواهی، درگیری در منطقه و نزاع است.

ثاقبی با بیان اینکه سیاست های ترکیه در منطقه یکی به نعل یکی به میخ است، خاطرنشان کرد: ترکیه می خواهد کشور های دوست و دشمن را در دست داشته باشد و به حرف همه آنها هم گوش می دهد.

ترکیه در فکر الحاق به اروپا است

وی با اشاره به اینکه ترکیه از حامیان کروهک های تروریستی و تکفیری کمک مالی می گیرید و در این راستا از گروهک های تروریستی و تکفیری حمایت می کند، گفت: سران ترکیه در بازیگریهای بین المللی نمی خواهند از حریفان خود عقب بمانند.

کارشناس خاورمیانه با بیان اینکه چون ترکیه هم مرز ایران ، سوریه و عراق است در مقابل ایران و عربستان اعلام حضور می کند، اظهار داشت: ترکیه نیم نگاهی دارد که عضور اتحادیه اروپا شود.

ثاقبی به وضعیت امروزی سوریه اشاره کرد و افزود: ابکار عمل و تثبیت نظام در دست جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت (ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین) دست برتری را در منطقه دارند.

وی با بیان اینکه جنگ سیاسی و نبرد سیاسی در سوریه مطرح است، تصریح کرد: از بعد سیاسی و نظامی هر کشوری  در میدان نبرد به پیروزی رسیده است در نبرد سیاسی هم پیروز میدان بوده است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاست های ترکیه در منطقه یکی به نعل یکی به میخ است/باج خواهی، درگیری و نزاع در منطقه از سیاست های ترکیه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..