تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۹۰ تن از دانش آموزان دبیرستان های پسرانه بستان آباد به اردوی راهیان نور اعزام شدند+ عکس

ساعت: 16:58 منتشر شده در مورخ: 1395/12/11 شناسه خبر: 1052466

۱۹۰ تن از دانش آموزان دبیرستان های پسرانه بستان آباد در قالب درس آمادگی دفاعی و با هدف آشنایی با دفاع مقدس به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار شهریار  ۱۹۰ تن از دانش آموزان دبیرستان های پسرانه بستان آباد به اردوی راهیان نور  مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

این اردو در قالب درس آمادگی دفاعی و با همکاری آموزش و پرورش انجام می گیرد و دانش آموزان در این اردو از مناطق طلائیه ، فکه ، اروند ، دهلاویه و… بازدید می کنند.

در حاشیه بدرقه این کاروان سرهنگ حسین محمدی در گفتگوی اختصاصی با دیار شهریار  با اشاره به اهمیت حفظ یاد و خاطره شهدا و معرفی شخصیت و سیره شهدا به نسل های جوان جامعه ، اردوهای راهیان نور را یکی از جذابترین و اثرگذارترین برنامه های بسیج در این راستا دانست.

وی افزود: مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را کمترد از خود شهادت نمی دانند و این اهمیت اینگونه برنامه ها را به وضوح روشن می کند.

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد با اعلام این خبر که ۱۹۰ تن از دانش آموزان دبیرستان های پسرانه بستان آباد به اردوی راهیان نور  مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند گفت:  این اردو در قالب درس قالب درس آمادگی دفاعی و با هدف آشنایی با دفاع مقدس و با همکاری آموزش و پرورش انجام می گیرد و دانش آموزان در این اردو از مناطق طلائیه ، فکه ، اروند و… بازدید می کنند.

سرهنگ محمدی شهدا را اسوه و الگوی ایثار و اراده دانست و گفت: شهدای عزیز ما در نهایت محرومیت و غربت از جان و مال و ناموس کشور دفاع کردند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.

وی ابراز امیدواری کرد هرکدام از جوانان و نوجوانانی که عازم منتطق عملیاتی هستند بعد از بازگشت از مناطق به یک مبلغ فرهنگی در کوچه و محله خود تبدیل شوند و راه شهدا را ترویج کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۹۰ تن از دانش آموزان دبیرستان های پسرانه بستان آباد به اردوی راهیان نور اعزام شدند+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..