تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشدار مرکزی تالش، مشاور مطبوعاتی و فرهنگی فرماندار تالش شد

ساعت: 16:48 منتشر شده در مورخ: 1395/12/11 شناسه خبر: 1052276

طی حکمی از سوی عیسی مهدوی فرماندار تالش چنگیز شکوری به عنوان مشاور امور مطبوعاتی، فرهنگی و جشنواره ها منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریان خبر؛ سید عیسی مهدوی فرماندار تالش طی حکمی چنگیز شکوری به عنوان مشاور امور مطبوعاتی، فرهنگی و جشنواره ها منصوب کرد.

متن حکم فرماندار به شرح ذیل می باشد
با سلام و تحیات
نظر به توانمندی و سوابق جنابعالی در حوزه های فرهنگی اعم از تالیفات،تحقیقات و تسلط بر حوزه مطبوعات و پژوهشگری جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان مشاور امور مطبوعاتی ،فرهنگی و چشنواره ها منصوب می نمایم امید که با توکل به خداوند منان و مد نظر قرار دادن سیاست های دولت تدبیر و امید در امور مطبوعاتی و فرهنگی جشنواره ها و همچنین تقویت آزادی اندیشه و بیان و تقویت فرهنگ و هنر تالش بزرگ موفق و موید باشید.
چنگیز شکوری کارشناس مدیریت دولتی،کارشناس ارشد ژئوپلتیک ،مولف چندین جلد کتاب در حوزه فرهنگ گیلان و تالش و روزنامه نگار می باشد که صاحب امتیازی یک دوهفته نامه گیلانی و صاحب امتیازی انتشارات آذر خزر را نیز در کارنامه خود دارد.

فعالیت های هنری در حوزه شعر و فرهنگ عامه ،عکس و مقالات فرهنگی بویژه دبیری برگزاری چندین جشنواره از جمله اولین جشنواره کیوی در ٣٠آبان ٩٢در شهرستان و برگزاری اولین و دومین جشنواره گیاهان دارویی(با محوریت گل گاوزبان در سال های ٩٣و٩٤ در آستارا)همکاری در برگزاری اولین جشنواره گلیم گیلان از دیگر سوابق و عملکرد مشاور جدید فرماندار تالش می باشد.

بنظر می رسد فرماندار جدید تالش با انتصاب این شخصیت فرهنگی بعنوان مشاور خود نشان داده که توجه ویژه ای به حوزه هنر و فرهنگ منطقه تالش دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشدار مرکزی تالش، مشاور مطبوعاتی و فرهنگی فرماندار تالش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..